اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

تحقق کامل مصوبات سفر هیئت دولت در حوزه مخابرات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: صد درصد مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان محقق شده است.

تحقق کامل مصوبات سفر هیئت دولت در حوزه مخابرات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی عصر امروز در ستاد ارتباطات مردمی مخابرات خراسان جنوبی اظهار داشت: در دور سوم سفر رئیس جمهوری به استان هیچ مصوبه‌ای به شرکت مخابرات اختصاص نیافت.
وی تعداد مصوبات این شرکت را در سفر اول رئیس جمهوری چهار مصوبه عنوان کرد و گفت: طراحی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکزی مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و ارتباط ۱۰ شهر استان از طریق فیبر نوری از جمله این مصوبات است.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی اتصال تمامی دانشگاه‌های مرکز استان به شبکه اینترنت و اولویت واگذاری فیش‌های تلفن همراه استان را از دیگر مصوبات سفر اول رئیس‌جمهوری به استان عنوان کرد.
حاجی محمدی تعداد مصوبات این شرکت در سفر دوم رئیس جمهوری به استان را ۱۲ مصوبه عنوان کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از فیبرنوری در نوار مرزی و اتصال گمرک و بازارچه‌های مرزی از طریق آن و برقراری و توسعه ۴۰۰ پورت دیتا در سطح استان از جمله این مصوبات است.
وی نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن همراه استان و اختصاص سوئیچ مستقل با ظرفیت ۲۰۰ هزار شماره، احداث سایت GSM-WLL روستایی و واگذاری تلفن به ۱۶۱ روستا از محل این طرح و احداث ۳۰ سایت BTS تلفن همراه برای پوشش شهرها، جاده‌ها و روستاهای استان را از دیگر مصوبات برشمرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول