اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی:

30 درصد از منابع امداد کمک‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هم اکنون 30 درصد از منابع کمیته امداد برای اجرای برنامه‌ها از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

30 درصد از منابع امداد کمک‌های مردمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سعید ستاری ظهر امروز در همایش محسنین اظهار داشت: پیش از این میزان مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد صرفاً 10 درصد بود که این میزان مشارکت سال به سال افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 20 میلیون نفر در مشارکت‌ها به کمیته امداد سهیم هستند، تصریح کرد: این تعداد در سنوات گذشته 5 میلیون نفر بوده است.
ستاری خدمت رسانی و دستگیری محرومان در کمیته امداد را سبب افتخارات بزرگی طی سه دهه گذشته برشمرد و گفت: این خدمات می‌تواند الگوی موفقی برای دیگر فعالیت‌های خدمت رسانی به مددجویان امداد در دهه چهارم انقلاب که به عنوان پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده باشد.
وی ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری توسط مردم و کمیته امداد را مهم برشمرد و افزود: اجرای برنامه‌های مجمع خیرین، فعالیت خیرین ستاد توانمندسازی مناطق محروم و همچنین ایجاد شبکه‌های مردمی از جمله برنامه‌های این نهاد برای رفع نیاز محرومان و ارائه خدمات هدفمند به این قشر است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزاری جشن‌های مشارکت ملی را برای ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در کشور برشمرد و افزود: این امر نیازمند مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران برای رفع فقر و محرومیت از جامعه است.
وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزو 10 استان محروم کشور است، گفت: نیکوکاران این استان با وجود درآمدهای کم به نسبت سایر استان‌ها در بعد خدمت رسانی به محرومان پیشرو و سرآمد استان‌های دیگر هستند.
به گفته ستاری، استان خراسان شمالی در خدمت رسانی به محرومان رتبه 12 کشوری را داشته به طوری که افزایش 3 برابری کمک‌های مردمی به نیازمندان حاکی از فعالیت‌های نیکوکاران و مردم نوع‌دوست این استان است.
وی همچنین این استان را در سایر شاخص‌های مشارکت‌های مردمی از استان‌های پیشتاز دانست و اظهار داشت: چندین طرح مشارکت مردمی نیز به صورت پایلوت در این استان با موفقیت اجرا شده است.
در این آیین از 6 نیکوکار نمونه استان که فعالیت‌های چشمگیری در امر مشارکت‌های مردمی با این نهاد داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.
همایش محسنین با حضور نیکوکاران ستاد توانمند سازی نیازمندان در تالار حافظ بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول