اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 82 تاکنون؛

167 پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسیده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال 82 تاکنون 167 پروژه آبرسانی به روستاهای این استان صورت گرفته که 70 درصد آنها در سال‌های 88 و 89 بوده است.

167 پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسیده است
سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، خدمات دولت نهم و دهم را در بخش آب روستایی قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: از سال 77 که شرکت آبفار کهگیلویه و بویراحمد رسما فعالیت خود را آغاز کرده، خدمات شایانی را به مردم این استان داشته ولی بدون شک این خدمات در دولت خدمتگذار نهم و دهم پر رنگ‌تر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون و به برکت انقلاب هزار و 458 روستا در این استان از نعمت آب شرب برخوردار هستند و این در حالی است که قبل از انقلاب در کهگیلیوه و بویراحمد تنها 18 روستا از آب آشامیدنی برخوردار بودند.
رستگار، مردم این استان را افرادی لایق و قدردان دانست و گفت: شرکت آبفار از هیچ خدمتی برای مردم دریغ نکرده و نخواهد کرد.
وی بیان کرد: جمعیت روستایی دارای آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد 309 هزار و 984 نفر هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد موضوع صرفه‌جویی آب را از موضوعات اساسی این استان دانست و تاکید کرد: در کهگیلویه و بویراحمد میزان هدرروی آب بالا بوده که لازم است رسانه‌ها با کارهای فرهنگی و مردم با صرفه‌جویی، شرکت آبفار را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری کنند.
رستگار، از مردم روستاهای این استان خواست تا با نصب کنتور و پرداخت آب‌بها در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و با کاهش میزان مصرف آب به اقتصاد خانواده و جامعه کمک کنند.
وی از پروژه‌های آبرسانی به لوداب، بهمئی، بوستان و سیلاب و کلوار به‌عنوان برخی از مهمترین عملیات آبرسانی به روستاها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و ادامه داد: آب آشامیدنی مناطق مختلف این استان از 425 منبع آب ذخیره شده در 568 مخزن ذخیره آب تامین می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد طول خطوط لوله‌گذاری انتقال آب را در این استان 3 هزار و 375 کیلومتر و خطوط شبکه توزیع را 2 هزار و 646 کیلومتر  اعلام کرد و خاطرنشان کرد: حجم مخازن آب آشامیدنی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 84 هزار 218 متر مکعب است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول