اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

سه مجتمع آبرسانی در نمین در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون عملیات احداث سه مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در شهرستان نمین در دست اقدام و اجرا است.

سه مجتمع آبرسانی در نمین در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مجتمع‌های آبرسانی در نمین اظهار داشت: این مجتمع‌ها شامل مجتمع امام حسن (ع)، ویلکیج و وحدت نمین است که در حال حاضر با تلاش‌های مسئولان و شرکت‌های پیمانکاری در دست اقدام و اجرا است.
وی پیشرفت مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع)‌ را 65 درصد اعلام کرد و افزود: با افتتاح فاز اول این مجتمع آبرسانی به شهر عنبران و هفت روستای همجوار آغاز شده و قرار است با تکمیل این مجتمع بیش از 13 روستای دیگر نیز از آب شرب مطمئن و سالم بهره‌مند شوند.
عباسی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی ویلکیج نیز 67 درصد و وحدت 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با به بهره‌برداری رسیدن آنها اهالی بیش از 40 روستای نمین از آب شرب پایدار و سالم بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول یکی از سیاست‌های اصلی آب و فاضلاب را در سطح کشور و استان اردبیل توجه به تکمیل مجتمع‌های نیمه‌فعال و یا تکمیل نشده اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون در استان اردبیل بیش از 13 مجتمع آبرسانی کوچک و بزرگ در حال احداث است که امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه اکثریت آنها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با تکمیل مجتمع‌های شهرستان نمین در یک سال آینده و در فازهای مختلف اهالی 43 روستا صاحب آب شرب شده و کار آبرسانی به برخی روستاهای دیگر نیز با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل همچنین ضرورت آبرسانی به دهکده گردشگری حیران در منطقه فندقلو را ضروری توصیف کرد و خواستار اجرای این طرح با همت مسئولان شهرستان نمین شد.
به گزارش فارس، در این جلسه فرماندار نمین نیز از اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد.
سیدتقی دریتیم اضافه کرد: با اعتبار اختصاص یافته اولویت ما تکمیل سه مجتمع آبرسانی امام حسن (ع)، ویلکیج و وحدت است و در مراحل بعدی آبرسانی انفرادی به برخی روستاهای دورافتاده و یا تأمین آب آنها از طریق تانکر در اولویت است.
وی گفت: این حق روستاییان ما است که با وجود مشارکت نزدیک در امر تولید و توسعه مناطق مختلف همچنان از داشتن امکانات اولیه و برخی نیازمندی‌ها همچون آب در مضیقه هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول