اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آ‌بفای روستایی نوشهر خبر داد:

آبرسانی به 40 هزار جمعیت روستایی در نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آ‌ب و فاضلاب روستایی نوشهر از آبرسانی به 40 هزار جمعیت روستایی در نوشهر خبر داد.

آبرسانی به 40 هزار جمعیت روستایی در نوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، سید امین‌الله موسوی مدیر آ‌ب و فاضلاب روستایی نوشهر بیان داشت: عملیات آبرسانی به شش مجتمع و دو پروژه تک روستایی، همچنین کمک به آبرسانی یک مجتمع، حدود  40 هزار جمعیت روستایی شهرستان نوشهر از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم بهره مند می‌شوند.
وی عنوان کرد: شش مجتمع آبرسانی ملکار، شرق نوشهر، خاچک، زانوس، نارنج بن و صلاح‌الدین کلاء و کمک به آبرسانی مجتمع ونوش به همراه دو پروژه آبرسانی روستای ینوس ـ بسطام و فیروزکلا در دست اجراست.
موسوی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به روستاهای علویکلا، تسکاتک، خاچک و عسگرخان حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در دست اقدام است.  
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان نوشهر با اشاره به توسعه، مرمت و بازسازی شبکه توزیع 55 روستای زیر پوشش این شهرستان با 2 هزار و 340 اعتبار تخصیصی تصریح کرد: برای اجرای پروژه‌‌های در دست اقدام بیش از 19 هزار و 350 اعتبار تخصیص یافت.
این مسئول در پایان اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 42 روستا با جمعیتی حدود 40 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول