اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری؛

شهردار جدید اردل معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهردار جدید شهر اردل امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

شهردار جدید اردل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر اردل اظهار داشت: مدیریت واحد شهری جایگاهی محوری و تعیین کننده در راستای ساخت و ساز و توسعه شهرهای کشور را دارد.
علی محمدی افزود: فضای کنونی شهرها از نظر مدیریتی بیانگر این واقعیت است که رسیدن به مدیریت واحد و ایجاد یک هماهنگی در بین سازمان‌های خدمات دهنده، مستلزم گذشت زمان طولانی است.
محمدی مدیریت واحد شهری را امری پذیرفته و بدیهی در کشورهای توسعه یافته عنوان کرد و گفت: در کشورهای توسعه یافته، مدیریت شهرها از یک سرچشمه واحد هدایت می‌شود، امری که در کشورهای درحال توسعه تاکنون به صورت مدون و هدایت شده محقق نشده است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه اداره امور شهرها را از اختیارات و وظایف شوراهای اسلامی دانست و با تاکید بر ضروت برنامه‎ریزی دقیق و علمی برای توسعه شهرها، افزود: نگاه هدفمند توأم با مدیریت برنامه ریزی شده در اداره شهرها نقش مهمی در توسعه همه جانبه دارد.
وی پرهیز از گرفتار شدن شهرداران در امور جاری روزانه را مهم عنوان کرد گفت: شهرداری ها در گام نخست باید به توسعه دامنه خدمات شهری توجه کنند.
محمدی توجه ویژه در حوزه عمران شهری را دیگر اولویت شهرداران برشمرد و تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب، منافع عمومی بر منافع شخصی ارجحیت دارد.
وی ایجاد منابع درآمدی پایدار و جلوگیری از وابستگی درآمد شهرداری به عوارض و جریمه‌ها را ضروری دانست و افزود: ارتقای نیرو انسانی شهرداری‌ها از لحاظ کمی و کیفی نیز باید در اولویت قرار گیرد.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری توجه به نشاط اجتماعی در ساختار شهری و فضای عمومی را در ارتقای روحیه مردم موثر عنوان کرد و بیان داشت: توجه به زیباسازی شهرها مانند احداث المان‌های زیبا باعث تقویت اعتماد به نفس در مردم می‌شود.
مجید امیدی شهردار سابق اردل نیز در ادامه این نشست با اشاره به عملکرد شهرداری در دوران تصدی این سمت، گفت: ایجاد فضای سبز، خط انتقال آب به پارک دزپارت، راه‌اندازی پایگاه CNG، بهسازی ورودی شهر و ساخت و سازهای سطح شهر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از مهم‌ترین این اقدامات است.
جلسه تودیع و معارفه شهردار اردل با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراها استانداری چهارمحال و بختیاری، امام جمعه اردل، فرماندار اردل و جمعی از مدیران شهرستانی و خانواده‌های شهدا در این شهر برگزار شد.
در پایان این نشست از زحمات مجید امیدی شهردار سابق تقدیر و فیض الله طاهری به‌عنوان شهردار جدید معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول