اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال کشور؛

جهش ترابری قم مقابل شهرداری گرگان صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم عصر امروز در دیدار رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

جهش ترابری قم مقابل شهرداری گرگان صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقه تیم‌های جهش ترابری قم و شهرداری گرگان در حالی از ساعت 16 امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در روزهای آغازین خود قرار دارد و هنوز چهره واقعی بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ برتر به خوبی مشخص نیست.
یکی از تیم‌هایی که نمی‌توان از هم اکنون در خصوص آینده این تیم پیش‌بینی درستی داشت، تیم بسکتبال جهش ترابری قم است که امسال به واقع در لیگ برتر بسکتبال متحول شده، بازیکنانی بسیار مطرح و سرشناسی را از دست داده و با ترکیب جوان و کم تجربه در لیگ حضور یافته است.
در بین 12 تیم حاضر در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال جهش ترابری قم از جمله تیم‌های قدرتمند با بازیکنان سرشناس بود که امید زیادی داشت تا بتواند در نخستین حضور در لیگ برتر در فعالیت چند ساله خود مقامی شایسته را به دست آورد که در نهایت ششم شد اما گویا این تیم متحول شده امسال کار بسیار سختی در پیش دارد زیرا بازیکنان مطرحی همچون اصغر کاردوست، مجید قاسم‌زاده، واتاری مارش، کلود مارکوس و توماج کریمیان از این تیم جدا شده‌اند.
جهش ترابری قم که لیگ امسال را نیز با سیدعباس آقاکوچکی مربی مطرح بسکتبال کشورمان به عنوان سرمربی آغاز کرده است، در کادر فنی از مربیان بومی بسکتبال قم نیز استفاده کرده و باید منتظر ماند و دید که بعد از باخت هفته نخست در قم مقابل تیم بانک سامان تهران، در هفته دوم برابر تیم شهرداری گرگان چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.
مقایسه‌ای بر وضعیت فعلی تیم جهش ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال با آنچه که راه و ترابری قم در روزهای آغازین لیگ برتر فصل گذشته در لیگ برتر بود، مشخص و واضح بیان می‌کند که این تیم نتوانسته بازیکن شاخصی جذب کند و با تکیه بر چند بازیکن بومی و تعدادی نفرات گمنام بسکتبال کشور کار سختی در مقابل بزرگان بسکتبال ایران خواهد داشت.
جهش ترابری قم که در هفته آغازین از فصل جدید مرحله گروهی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر تیم بانک سامان (پویا) تهران با نتیجه 64 بر 57 مغلوب شد و فصل را با شکست در خانه آغاز کرد، امروز نخستین دیدار خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول