اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از بیشتر طرح‌های شهرداری در 22 بهمن

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های ستاد عمران شهری زنجان گفت: تلاش می‌شود تا بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرداری زنجان در 22 بهمن به بهره‌برداری برسند.

بهره‌برداری از بیشتر طرح‌های شهرداری  در 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌ها از CPM زمانی دو ساله برخوردار هستند، اظهار داشت: احداث پل امام حسین، پروژه منوریل، مطالعات جامع ترافیک شهری، طرح سبزه‌میدان و نصب پل عابر پیاده در کمربندی شمالی از جمله طرح‌هایی هستند در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه با 29 میلیارد ریال اعتبار به بزرگ‌راه 22 بهمن، خیابان‌های سعدی‌شمالی، اسلام آباد و کوی فرهنگ آسفالت ریزی شده است، افزود: منوریل زنجان با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد عمران شهری و مبلغ 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی اجرا می‌شود.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه منوریل زنجان در حال حاضر بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطر نشان کرد: هم اکنون مطالعات جامع ترافیک شهری نیز از پیشرفت  38 درصدی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سامان‌دهی ورودی شرقی و تملک زینبیه شرقی از  پیشرفت فیزیکی60 درصدی برخوردار هستند، تصریح کرد: احداث کمربندی شمالی دوم نیز فقط با پنج درصد پیشرفت فیزیکی 222 هزار متر مربع زیرسازی شده است.
موسوی با اشاره به اینکه سامان‌دهی جاده گاوازنگ 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: بهسازی حاشیه و آسفالت‌ریزی بزرگ راه 22 بهمن با 18 میلیارد ریال برآورد ریالی از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه برای تونل بعثت 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این پروژه در حال حاضر به دلیل پاره‌ای مشکلات پیشرفتی نداشته است.
وی به طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در حال حاضر 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
موسوی از دیگر پروژه‌های ستاد عمران شهری مربوط به شهرداری به احداث تقاطع شیلات، تملک املاک واقع در بازگشایی خیابان زینبیه‌غربی و احداث مرکز تفریحی گرده‌داغ اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها نیز همانند دیگر طرح‌ها در حال اجرا بوده و از پیشرفت چند درصدی برخوردار هستند.
  شهردار زنجان به لوله گذاری 30 کیلومتر برای جداسازی آب خام از آب شرب شهری نیز اشاره‌ای کرد یادآور شد: طرح سامان‌دهی کانال های سطح شهر نیز در حال اجرا است.
.انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول