اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

وضعیت شهرداری و شورای شهر خلخال مناسب نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: وضعیت مالی و درآمدی شهرداری و شورای شهر اردبیل اصلاً قابل قبول و مناسب نیست.

وضعیت شهرداری و شورای شهر خلخال مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرداری و شورای شهر خلخال اظهار داشت:‌در حال حاضر شهرداری خلخال از بابت فعالیت جایگاه CNG چهار میلیارد تومان به شرکت گاز بدهی دارد که باید به سرعت این بدهی پرداخت شده تا زمینه ادامه فعالیت این جایگاه‌ها فراهم شود.
وی هرگونه نگرش سیاسی در فعالیت‌های عمرانی و برنامه‌ریزی شهری را مذموم شده اعلام کرد و افزود: با سیاسی‌کاری نمی‌توان کار عمرانی و حرکت مناسب شهری را انجام داد که در این زمینه شهرداری و شورای شهر در آستانه انتخابات باید بیشترین همت و تلاش خود را برای خدمتگزاری و کسب رضایت شهروندان اختصاص دهد.
عبداللهی تصریح کرد: مردم انتظارات بیشتری از شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری دارند تا با همتی مضاعف بتوانند مسایل و مشکلات شهری را به صورت دقیق ارزیابی کرده و با برنامه‌ریزی آنها را حل و فصل کنند.
فرماندار خلخال نوسازی ناوگان تاکسی و اتوبوس، توجه جدی به پارک‌ها و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی را برای توسعه عمران شهری یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم از همراهی با شهرداری و شورا احساس تنفر و یا نفرت کنند بلکه با اعتماد و اطمینان قلبی شورا و شهرداری را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.
به گزارش فارس، شهردار خلخال نیز در این جلسه گفت: شهر خلخال در حال حاضر تنها دارای یک خودروی جمع‌آوری زباله اتوماتیک است.
سید روح‌الله عزیزی اضافه کرد: ما برای خدمت‌رسانی بهتر در این حوزه به دو دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله شهری نیاز داریم چرا که وجود یک خودرو نمی‌تواند پاسخگوی خواسته و مطالبه ما باشد.
وی در مورد ناوگان موتوری شهرداری خلخال نیز ادامه داد: شهرداری خلخال دارای ناوگان فرسوده موتوری است و ما هم اکنون برای حمل گوشت و خدمات بهداشتی سالم فاقد یک دستگاه خودروی مجهز هستیم.
عزیزی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان استان به این نهاد غیردولتی شد و گفت: اگر حمایت‌های دولت نباشد این مجموعه پیشرفت آن‌چنانی را در انجام وظایف و اختیارات خود نخواهد داشت.
به گزارش فارس، شهردار خلخال افزود: یکی از گرفتاری‌های اصلی شهرداری‌ها موضوع آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها است که در این زمینه حفاری‌های مکرر توان ما را به تحلیل برده است.
وی خواستار همکاری نزدیک و مناسب آب و فاضلاب شهری و برق با شهرداری شد و تصریح کرد: حفاری‌های خودسرانه نه تنها کارهای انجام شده را ابتر و ناقص جلوه می‌دهد بلکه سبب می‌شود ما در دستیابی به اهدافمان دچار مشکلات شویم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول