اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای دیوان عدالت اداری؛

فریدونی شهردار رشت باقی ماند

خبرگزاری فارس: محمود فریدونی شهردار برکنار شده توسط حداکثر اعضای شورای شهر، با رای دیوان عدالت اداری بر مسند شهرداری رشت باقی ماند.

فریدونی شهردار رشت باقی ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود فریدونی به دلیل پافشاری بر مسند شهرداری این شهر به عنوان شاکی موضوع برکناری وی در دیوان عدالت اداری مطرح شد.
در حکم دیوان عدالت اداری آمده است: در باره تقاضای محمود فریدونی به ظرفیت شورای شهر رشت مبنی بر صدور توقف اجرای مصوبه چهارصدو‌چهارمین جلسه شورای این شهر در تاریخ 27 مهر امسال موضوع برکناری شاکی از سمت شهردار رشت و تعیین سرپرست برای تصدی سمت مذکور، نظر به اینکه اجرای مصوبه معترض موجب تضییع حقوقی شاکی و احتمال ورود خسارت به منافع عمومی را به دنبال دارد بنابراین با تقاضای مطروحه موافقت شد و دستور توقف عملیات اجرای مصوبه 27 مهر امسال شورای شهر رشت به استناد ماده 15 قانون دیوان عدالت اداری صادر و اعلام می‌شود رای صادره به استناد ماده هفت قانون دیوان عدالت اداری قطعی است.
شورای شهر رشت پیش از این با برکناری محمود فریدونی، سید مجتبی خدمت بین دانا را به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب کرده بودند که فریدونی با شکایت نسبت به این برکناری در دیوان عدالت اداری، در سمت خود باقی ماند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول