اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال محقق شد؛

ایجاد 5500 شغل جدید در اندیمشک

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از ایجاد بیش از 5 هزار و 500 شغل در شش ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 5500 شغل جدید در اندیمشک
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رضا رضایی فاضل ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: بیش از 50 درصد از تعهد اشتغال سال جاری شهرستان اندیمشک که افزون بر 5 هزار و 500 فرصت شغلی است محقق شد.
وی خاطر نشان کرد: اندیمشک با توجه به پتانسیل بالایی که دارد می‌تواند بیش از تعهد اشتغال، ظرفیت‌های شغلی ایجاد کند و برای این مهم باید مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان با همت و تلاش مضاعف گام بردارند.
 فرماندار گتوند تاکید کرد: شهرستان اندیمشک استعداد‌های زیادی در بخش ایجاد اشتغال دارد و به این دلیل باید کوشید تا در این بخش تلاشی مضاعف انجام شود.
رضایی فاضل خاطرنشان کرد: شهرستان اندیمشک از نظر کشاورزی در جایگاه مناسبی است و باید این بخش را توسعه داد تا زمینه پیشرفت در این بخش ایجاد شود.
وی گفت: پروژه های بسیار خوبی در دو یا سه ماه آینده در شهرستان آغاز خواهد شد که این پروژه‌های عظیم جهش خوبی در امر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کنند.
 رضایی‌فاضل از دستگاه‌های اجرایی خواست با حساسیت و جدیت هرچه بیشتر موضوع اشتغال را پیگیری کنند و در این‌باره برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول