اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

برخی دستگاه‌ها به اشتغال خانواده‌های ایثارگر بی‌توجه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت نخست استخدامی در دستگاه‌های مختلف قرار دارند، گفت: مشاهده می‌شود که برخی از دستگاه‌ها به این امر بی‌توجهند.

برخی دستگاه‌ها به اشتغال خانواده‌های ایثارگر بی‌توجه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در نشست شورای مشورتی که با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان بندرعباس برگزار شد با اشاره به جایگاه ارزشمند خانواده‌های ایثارگران اظهار داشت: انقلاب و ادامه حیات نظام مدیون ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است.
به گفته وی، در برخی از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و صنایع در عمل کار خاصی برای خانواده‌های شهدا انجام نمی‌شود و بیشتر کارها در حد شعار و حرف باقی مانده است.
وی ادامه داد: کم توجهی به خانواده‌های شهدا چه به علت کوتاهی و چه به دلیل غفلت به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با مدیرانی که به خانواده‌های ایثارگران کم توجهی می‌کنند طبق قانون برخورد شود.
فرماندار بندرعباس با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران در اولویت استخدام در دستگاه‌های اجرایی مختلف قرار دارند تأکید کرد: مدیران باید تمامی تلاش خود را برای حل مشکل اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران انجام دهند و بی‌توجهی به اشتغال خانواده‌های ایثارگران به هیچ وجه قابل قبول نیست.
امینی‌زاده افزود: در صنایع غرب بندرعباس فرصت‌های شغلی فراوانی وجود دارد و اگر به این موضوع توجه جدی صورت گیرد مشکل اشتغال بسیاری از خانواده‌های شهدا برطرف خواهد شد.
وی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت جذب قرار دارند و طبق قانون سهمیه خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و اگر دستگاهی به این مسئله بی‌توجهی کند طبق قانون با آن دستگاه اجرایی برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول