اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

ایجاد تشکل‌های پشتیبان طرح‌های اشتغال در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد با ایجاد تشکل‌های پشتیبان برای نخستین بار در سطح کشور از طرح‌های اشتغال پشتیبانی می‌کند.

ایجاد تشکل‌های پشتیبان طرح‌های اشتغال در خراسان‌شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: این مراکز از تولیدات طرح‌های اشتغال مجریان در بحث خرید و فروش محصولات حمایت می‌کند که این مراکز هم اکنون فقط در شهرستان بجنورد راه اندازی و شروع  به فعالیت کرده است.
وی با بیان اینکه طرح مراکز پشتیبانی از طرح‌های اشتغال را برای نخستین بار در کشور خراسان‌شمالی اجرا می‌کند، افزود: اعتبارات این مراکز نیز از محل اعتبارات اشتغال کمیته امداد تأمین می‌شود.
حسین‌پور تصریح کرد: این مراکز با هدف پشتیبانی از تولید کنندگان در تهیه مواد اولیه، تأمین کالاهای  مورد نیاز طرح‌ها، بازاریابی و بازار شناسی علاوه در بجنورد به زودی در تمام شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه هیئت مدیره این مراکز نیز از افراد فارغ‌التحصیل فرزندان مددجو انتخاب می‌شود، اظهار داشت: مدیریت این مراکز کاملاً بر عهده خود کارشناسان و اعضای هیئت مدیره است و این نهاد فقط در بحث نظارت و تأمین اعتبار و هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌ها برای پیشرفت در امورات اداری و  هماهنگی و دخالت دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان با عضویت در این مراکز مشکل بازار فروش خود را به راحتی حل می‌کنند، گفت: برای هر صنف و رشته‌ای یک تشکل مجزا ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تشکل پشتیبان از طرح‌های دام‌پروری و پوشاک تشکیل و در حال فعالیت است، افزود: با ایجاد این مراکز یکی از مشکلات مهم تولید کنندگان که بازار فروش و بازاریابی است حل شده است. 
حسین‌پور با بیان اینکه هم اکنون 8 هزار طرح اشتغال در رشته‌های متفاوت در استان توسط کمیته امداد مشغول فعالیت است، گفت: محصولات طرح‌های اشتغال این نهاد به دلیل نظارت مستمر و ارائه مسائل کارشناسی در بحث تولیدات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: این نهاد برای پایداری هرچه بیشتر اشتغال و کسب درآمد مناسب مددجویان مراکز پشتیبانی طرح‌های اشتغال راه‌اندازی کرده است تا از این طریق بتواند یکی از مشکلات مهم تولیدکنندگان که بازار فروش و بازاریابی است را حل کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این مرکز از تولید کنندگان در تهیه مواد اولیه، تأمین کالاهای  مورد نیاز طرح‌ها، بازاریابی و بازار شناسی در تمام شهرستان‌های استان پشتیبانی می‌کند به گونه‌ای که پشتیبانی از این طرح از نقطه صفر تولید تا مرحله نهایی 100 درصد عرضه و فروش با پشتیبانی خود مددجویان از طریق این تشکل‌ها صورت می‌گیرد. 
وی از رونق گرفتن فروش محصولات دامی استان با فعالیت مراکز پشتیبانی از طرح‌های اشتغال استان  خبر داد و گفت: به طور حتم وجود این مرکز و هدایت‌های کمیته امداد توان رقابت  و بازاریابی را برای تولیدکنندگان افزایش می‌دهد و زمینه را برای فروش بالا و مستقیم  کالاهای حاصل از طرح‌های آنان فراهم می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول