اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

بختیاری: اشتغال یکی از مسائل اساسی کشور است

خبرگزاری فارس: وزیر دادگستری گفت: ایجاد اشتغال از مسائل بسیار جدی و مطرح کشور است و به طور منسجم از سوی مسئولان در منطقه با توجه به شرایط و ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود.

بختیاری: اشتغال یکی از مسائل اساسی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی بختیاری ظهر امروز در سفر به قاین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان قاین که توسط دستگاه مطرح شد، اظهار داشت: در بحث آبرسانی و رسیدگی به وضعیت آب شرب شهرستان که از وظایف و تکالیف اصلی دولت است پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به بیکاری بیش از 14 درصدی شهرستان افزود: ایجاد اشتغال از مسائل بسیار جدی و مطرح کشور است و به طور منسجم از سوی مسئولان در منطقه با توجه به شرایط و ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود.
وزیر دادگستری گفت: این شهرستان نیز در حوزه کشاورزی و کشت محصولات ارزشمندی چون زعفران و زرشک و دامداری و صنایع تبدیلی ظرفیت بالایی دارد و در این زمینه با هدف ایجاد اشتغال کار می‌شود.
بختیاری در بحث مشکلات شهرداری‌های مناطق محروم در درآمدزایی ‌ادامه داد: تامین بخشی از هزینه‌های جاری شهرداری‌ها در این مناطق می‌تواند به توسعه و رونق شهر و تلاش شهرداری برای آبادانی آن کمک بسیار کند و ما هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وی بر تلاش مسئولان برای گره‌گشایی از کار مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید فرصتی را برای ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم با مردم گذاشت و برای حل مسائل آنان اقدام کرد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول