اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی در چهارمحال و بختیاری؛

کارگروه ویژه اشتغال روستایی تشکیل می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگروه ویژه اشتغال روستایی به‌زودی در استانداری ایجاد می‌شود.

کارگروه ویژه اشتغال روستایی تشکیل می‎شود
محمود عیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این کارگروه متفاوت از کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و در عین حال زیر مجموعه آن است.
وی افزود: در این کارگروه طرح‌های اشتغالزایی دهیاران برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عیدی با بیان اینکه طرح‌های موفق در روستاهای دارای بافت فرهنگی و فیزیکی مشترک نیر اجرا می‏شود، گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته به طرح‌هایی که منجر به شکوفایی اقتصاد روستایی شوند، تسهیلات پرداخت می‌شود.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دهیاران باشد، چراکه ایجاد یک شغل نجات یک زندگی است.
عیدی از فعالیت افزون بر ۴۵۰ دهیار در این استان خبر داد و گفت: دهیاران می‎توانند با توجه به پتانسیل‌های روستاهای خود در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری شغل ایجاد کنند.
وی شرایط چهارمحال و بختیاری را مستعد برای فعالیت‌های کشاورزی عنوان کرد و افزود: باید با بررسی طرح‌های کشاورزی متناسب با شرایط این استان در مسیر تحول در ارتقای سطح تولیدات کشاورزی این استان حرکت کنیم.
عیدی با بیان اینکه کشاورزان چهارمحال و بختیاری توانایی‌های بالایی در تولیدات کشاورزی دارند، گفت: در صورت فراهم کردن شرایط و بسترهای لازم برای کشاورزان این استان می‌توانیم به افزایش محصولات تولیدی استان کمک کنیم.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری دامپروری را از دیگر ظرفیت‌های این استان برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با حمایت بیشتر از عشایر این استان به خودکفایی کشور در تولیدات دامی کمک کنیم.
وی تأکید کرد: تحقق اهداف توسعه‌ای این استان نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و مشاکرت مردم است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول