اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

شورای دانش‌آموزی زمینه تحول در مدرسه را فراهم کند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از شوراهای دانش‌آموزی خواست موجبات تحول در آموزش و پرورش را فراهم کنند.

شورای دانش‌آموزی زمینه تحول در مدرسه را فراهم کند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان نمونه پسرانه آیت‌الله العظمی آملی گفت: در نظام مردم‌سالاری دینی مردم مستقیما در سرنوشت خود حضور دارند که بهترین مسیر انتخابات همان است.
وی افزود: شورای دانش‌آموزی نماد حضور مردم در تمام امور کشور است و در این شورا باید زمینه تحقق نظام تعلیم و تربیت را در مدارس فراهم کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به اهمیت حضور اعضای شورا در تصمیمات به عنوان یک بازوی توانمند عنوان کرد: مدیر و معلمی موفق است که علاوه بر اندوخته‌های علمی و تجربی از مشورت دانش‌آموزان به عنوان افراد تاثیرگذار استفاده کند.
فرماندار آمل افزود: شورا دو وظیفه بزرگ آموزشی و مشارکتی دارد که در امر آموزشی با بررسی چالش‌ها بهترین راه‌حل را به مدیران ارائه می‌کند و در بحث مشارکت امور مدارس با شناسایی توانمندی دانش‌آموزان و گسترش کارهای گروهی و افزایش حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان به مدیران یاری می‌رساند.
اکبرازده دانش‌آموزان را سرمایه‌های آینده کشور دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی با توجه به شکست سنگین در جنگ‌های فیزیکی به مقابله نرم با ایران روی آورده‌اند و از طریق فضاهای مجازی و ماهواره‌ها قصد انحراف جوانان کشور را دارند.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید اطلاعات و دانش‌ خود را افزایش دهند تا بتوانند به فرموده رهبری افسران توانمند جنگ نرم باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای دانش‌آموزی یادآور شد: اعضای شورا چون منتخب و  مورد اعتماد دانش‌آموزان هستند، بهترین مشاور برای دبیران و مدیران مدارس در امور آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.
اکبر لطفی متذکر شد: از بین روسای شورای دانش‌آموزی شهرستان، اعضای شورای مشورتی تشکیل می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: در این انتخابات دانش‌آموزان دوره راهنمایی و متوسطه شرکت داشتند و در دوره ابتدایی نیز دانش‌آموزان سوم، چهارم و پنجم نیز اعضای شورای دانش‌آموزی شکل می‌گیرد.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول