اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 1850مدرسه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شورای انتخابات دانش‌آموزی در یک هزار و 850 مدرسه استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 1850مدرسه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو ظهر امروز در انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان پسرانه روزبه اظهار داشت: انتخابات دانش‌آموزی با حضور بیش از 10 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان می توانند به بهترین مدیران در آینده تبدیل شوند، ولی این امر مشروط به حضور فعال دانش‌اموزان در زمینه‌های مختلف است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های همگانی این چنین کمک شایانی به آشنایی و موفقیت این افراد در مسئولیت‌هایی دارد که دانش‌آموزان در آینده متقبل آن می‌شوند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانش‌آموزان در پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: بسیاری از رزمندگان جنگی در هشت سال دفاع مقدس از بین دانش آموزان بودند.
مرادلو تصریح کرد: دانش‌آموزان دارای توانایی‌های بسیاری برای انجام کارهای مختلف هستند باید از این ظرفیت دانش‌آموزی به نحو احسن استفاده شود.
وی با تاکید در بحث اعتماد به جوانان و زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های مختلف توسط آنها اضافه کرد: مسئولان ذی‌ربط می‌توانند با حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان کمک شایانی به مسئولیت‌پذیری آنها در آینده کنند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: دولت نهم و دهم خود باوری را در کشور نهادینه کرده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از دانشمندان هسته‌ای کشور از دانش‌‌آموزان بوده‌اند، افزود: در حال حاضر نیز دانش‌آموزان می‌توانند با تلاش و پشتکار به یکی از هسته‌های علمی کشور در آینده و بلکه در زمان حاضر تبدیل شوند.
مرادلو همچنین با تاکید بر لزوم ایجاد خود باوری در بین دانش‌آموزان ادامه داد: در صورتی که شرایط لازم برای حضور دانش‌آموزان در جامعه فراهم شود، آنها می‌توانند به یکی از افراد تاثیرگذار در سرنوشت کشور تبدیل شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سرنوشت هر فرد به دست خود او ساخته می‌شود، یادآور شد: همه افراد می‌توانند با نگرش و بینش درست به ساخت آینده به بهترین نحو اقدام کنند.
 معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اذعان داشت: این بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم صدور انقلاب به سایر کشورها یادآور شد: مسئولان و دانش‌آموزان می‌توانند با عملکرد درست به یک الگوی مناسب برای کشورهای دیگر تبدیل شوند.
مرادلو با اشاره به اینکه راه پیروزی جز توسل به قرآن میسر نمی‌شود، ادامه داد: مسئولان اجرایی می‌توانند با رجوع به قرآن و عمل به آن به ایجاد یک جامعه اسلامی کمک کنند.
وی تصریح کرد: خطوط و روش در اسلام معین شده و همه افراد برای موفقیت می‌توانند به آیه‌ها و فرامین قرآنی مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول