اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش خلخال:

انتخابات شورای دانش‌آموزی در 104 مدرسه برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلخال گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی در 104 مدرسه خلخال برگزار شد.

انتخابات شورای دانش‌آموزی در 104 مدرسه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ دارایی عصر امروز در نشست با اعضای منتخب شورای دانش‌آموزی در خلخال اظهار داشت: در این انتخابات از 800 نفر کاندیدا، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل شورای دانش‌آموزی شهرستان در شورای استان شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: این انتخابات در مدارس ابتدایی، راهنمایی، متوسطه دولتی و غیردولتی برگزار شده و هدف از این انتخابات مشارکت دانش‌آموزان در اداره مدرسه و تعامل بهتر با اولیا است.
دارایی مسئولیت‌پذیری را مهم‌ترین رکن برگزاری چنین برنامه‌ها و انتخابات توصیف کرد و افزود: ما با برگزاری این انتخابات سعی می‌کنیم نسل آینده را برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین‌تر و با دامنه بیشتر آماده کنیم تا نسل آینده بتوانند حضوری موفق در عرصه خدمت‌رسانی داشته باشند.
این مسئول خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم چنین رویدادهایی را در مدرسه با وسعت بیشتر و با محتوای غنی‌تر تدارک ببینیم و بخش عظیمی از مسئولیت‌های مدرسه را به خود دانش‌آموزان محول کنیم در آن صورت بهتر می‌توانیم در عرصه آموزش و پرورش برای تربیت نسلی سازنده خود را مهیا و آماده کنیم.
وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی از چند سال گذشته در حقیقت به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فراگیر و آموزشی و تربیتی این امکان را می‌دهد تا خود دانش‌آموزان را در بهتر رقم زدن سرنوشتشان سهیم و دخیل کند.
به گزارش فارس، معاون پرورشی آموزش و پرورش خلخال ادامه داد: دانش‌آموزان ما باید به بهترین و شایسته‌ترین ابزارهای تربیتی و پرورشی و عالی‌ترین شکل خودباوری مجهز شوند چرا که انقلاب اسلامی ما در آینده به توانمندی این نسل بیشتر از هر زمان دیگر نیاز خواهد داشت.
وی در پایان سخنان خود گفت: دژ محکم آموزش و پرورش دژ تسخیر نشده تربیت و پرورش متعالی است که کمتر می‌توان آن را مورد هجمه و تهدید قرار داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول