اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله منطقه 8 آذربایجان غربی تاکید کرد:

به روز‌رسانی صنایع آرد و نان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی گفت: صنایع آرد و نان در آذربایجان غربی باید به روز شوند تا شاهد ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آرد و نان در این استان باشیم.

به روز‌رسانی صنایع آرد و نان آذربایجان غربی
 هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهمیت دقت در بازاریابی انواع نانی که در استان پخت می‌شود، اظهار داشت: مردم جامعه ما امروزه با رشد جامعه سلیقه‌هایشان نیز تغییر کرده است و باید با توجه به این سلایق بتوانیم نان مرغوب در اختیارشان قرار دهیم.
این مسئول با تاکید بر به روز رسانی صنایع آرد و نان در استان، اضافه کرد: در این صورت می‌توانیم کیفیت نان تولیدی را بیشتر از این ارتقا دهیم.
وی ایمنی کار و بهداشت محوطه داخلی و بیرونی کارخانه آرد را مهم دانست و افزود:  توجه به مولفه‌های بهداشتی در این زمینه حائز اهمیت است.
این مسئول به اهمیت ذخیره گندم و حفظ کیفیت گندم در مدت زمان طولانی اشاره کرد و گفت: برای افزایش راندمان کار و پیشرفت این بخش در آینده، باید به سمت اتحاد بین سیلوداران برویم.
جوادی با تاکید بر ایجاد انجمن سیلوداران، تصریح کرد: تشکیل این انجمن می‌تواند بسیاری از مشکلات سیلوداران را حل کند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت غله می‌تواند بعد از تاسیس انجمن سیلوداران، اخذ هر گونه مجوز در ارتباط با  سیلو را منوط به تایید انجمن کند.
این مسئول در ادامه با اشاره به وجود مراکز خرید بخش خصوصی برای رقابت بیشتر در راستای ارتقای آرد تولیدی و یا خوراک دام، تصریح کرد: بنا به گفته مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت از سال آینده بنا نداریم در مقوله خرید وارد شویم و فقط بخش خصوصی خرید را انجام خواهد داد.
جوادی افزود: امید است با رشد روزافزون فعالیت‌ها، مراکز بخش خصوصی این توانمندی را پیدا کنند که بهترین و با کیفیت‌ترین آرد و محصولات مرتبط با گندم را تولید و به استان‌ها و کشورهای مجاور نیز صادر کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول