اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر طبق قرار داد بین غله و فنی‌و حرفه‌ای صورت می‌گیرد؛

آموزش 800 نانوا در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: بر طبق قرارداد منعقد شده با فنی‌و‌حرفه‌ای امسال 800 نفر از نانوایان زنجانی طی سال جاری مورد آموزش قرار می‌گیرند.

آموزش 800 نانوا در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای نانوایان زنجانی اظهار داشت: در این طرح همه کارکنان واحدهای نانوایی مورد آموزش قرار می‌گیرند که بار قرار دادهای منعقد شده با فنی‌و‌حرفه‌ای امسال 800 نفر از نانوایان مورد آموزش قرار می‌گیرند.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری شرکت غله و اداره کل فنی‌و‌حرفه‌ای، استان زنجان به یکی از استان‌های پیشرو کشور در آموزش نانوایان تبدیل می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با تاکید بر ضرورت آموزش در راستای افزایش مهارت نانوایان استان زنجان اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی به صوت رایگان برگزار می‌شود.
وی همچنین در ادامه از اعطای تسهیلات بهسازی برای واحدهای نانوایی خبر داد و گفت: آموزش نانوایی‌ها و بهسازی واحدهای نانوایی از برنامه‌های دولت و همچنین شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای ارتقای کیفیت نان است.
خالقی همچنین با اشاره به سامانه سنجش کیفیت نان ادامه داد: کسب رتبه نخست ارتقای کیفیت نان در بهار سال‌جاری توسط استان زنجان با تلاش نانوایان زحمتکش این استان به وجود آمده است.
همچنین در ادامه این بازدید مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیز با اشاره به اینکه افراد جامعه در هر حرفه که فعالیت می‌کنند ،نیازمند ارتقای سطح دانش خود هستند، اضافه کرد: برگزاری این چنین دوره‌هایی فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت نانوایان است.
قاسم صیادی تصریح کرد: نانوایان استان زنجان می‌توانند با استفاده از فرصت به دست آمده و حمایت‌هایی که از سوی دولت در راستای برگزاری دوره‌های مذکور صورت می‌گیرد به منظور ارتقای کیفیت نان تولیدی تلاش‌های لازم را انجام دهند.
 وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دوره‌های مذکور تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نانوایی علاوه بر بالا بردن مهارت کارکنان نانوایی‌ها همچنین موجب تولید نان با کیفیت توسط این افراد می‌شود.
گفتنی است، در کلاس‌های آموزشی مذکور مباحثی همچون بهداشت فردی و محیطی، وضعیت استاندارد یک نانوایی و ... توسط مربیان مربوطه ارائه می‌شود.
در دوره‌های آموزشی مذکور در این دوره‌های آموزشی مهارت‌های مختلف از جمله خمیر گیری، پیشکاری، شاطری و ... آموزش داده می‌شود.
مدت زمان آموزشی این دوره‌ها 57 ساعت بوده و با مشارکت شرکت غله استان زنجان اداره کل فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود.
بنا به گفته مدیر عامل شرکت غله استان زنجان یکی از شرایط اعطای تسهیلات بهسازی با درصد سود پایین به نانوایان حضور در دوره‌های آموزشی اعلام شده و کسب گواهینامه مهارت فنی است. در حال حاضر یک هزار و 199 نانوایی در استان زنجان وجود دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول