اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گرمی:

گرمی کتابخانه مرکزی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گرمی گفت: این شهرستان تنها منطقه در استان اردبیل است که فاقد کتابخانه مرکزی است.

گرمی کتابخانه مرکزی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر دهقان صبح امروز در کمیته نهضت مطالعه مفید در گرمی مغان اظهار داشت: توسعه کتابخوانی و گسترش زیرساخت‌های آن عامل مهمی در پیشرفت هر منطقه است که انتظار می‌رود با ایجاد کتابخانه مرکزی در گرمی زمینه پیشرفت این منطقه فراهم شود.
وی با اشاره به تشکیل کمیته نهضت مفید در شهرستان گرمی اظهار داشت: با هدایت جوانان و نوجوانان به کتابخوانی می‌توانیم آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه داشته و زمینه هدایت علمی و دینی آنان را فراهم کنیم.
معاون فرماندار گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان خواستار توجه جدی مسئولان فرهنگی و اعضای شورای فرهنگ عمومی به این بخش مهم شد.
دهقان یادآور شد: محرومیت شهرستان گرمی برای مسئولان محرز و مسلم است که امیدواریم با درایت دست‌اندرکاران، این محرومیت دامن فرهنگ گرمی را نگیرد و با احداث کتابخانه مرکزی نسبت به محرومیت‌زدایی فرهنگی اقدام شود.
معاون فرماندار گرمی در ادامه ابراز داشت: این کمیته با مد نظر قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه کتاب و کتابخوانی در ترویج فرهنگ مطالعه مفید فعالیت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دهقان خاطرنشان کرد: متاسفانه گرمی تنها شهرستان فاقد کتابخانه مرکزی در استان اردبیل است و تلاش‌های انجام گرفته برای تامین زمین احداث نخستین کتابخانه در گرمی نتیجه‌بخش نبوده است.
معاون فرماندار گرمی با تشریح اهمیت کتاب و مطالعه در ابعاد زندگی بشر، بر گرایش به کتاب و کتابخوانی و گسترش این فرهنگ توسط دانشگاهیان تاکید کرد.
این مسئول در پایان ابراز داشت: بر اساس قانون، باید نسبت به پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری گرمی به حساب کتابخانه عمومی این شهر اقدام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول