اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خواستار شد؛

تسریع عملیات اجرایی پروژه راه طبس به بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه طبس به بشرویه از مسیر خدا‌آفرید است.

تسریع عملیات اجرایی پروژه راه طبس به بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: اهم برنامه‌های اجرا شده توسط دولت‌های نهم و دهم ارتقاء بخش بشرویه به شهرستان در سال 1387بود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرا شده بهره‌مندی مردم شهرستان از گاز شهری و همچنین احداث یک‌هزار و200 واحد مسکونی مسکن مهر است.
فرماندار بشرویه گفت: مطالعه و عملیاتی شدن جاده طبس به بشرویه جزو یکی از مهم‌ترین مصوبات هیئت دولت است که این مصوبه در سفر استانی به استان یزد مطرح شده و در حال پیگیری است.
پورسلطانی تصریح کرد: دومین مصوبه مهم و شاخص هیئت دولت در مورد بشرویه احداث بیمارستان 32 تختخوابی است که در سومین سفر مصوب شد و تاکنون 46 هزار میلیون ریال برای ساخت آن اختصاص پیدا کرده است و عملیات اجرایی شدن آن در حال پیگیری است.
وی تاکید کرد: احداث و تجهیز سالن چند منظوره ورزشی یکی دیگر از مصوبات هیئت دولت در سفر سوم استانی بوده است که این مصوبه به دلیل عدم تأمین اعتبار اجرایی نشده است و در مرحله مکان‌یابی و تملک زمین باقی مانده است.
فرماندار بشرویه گفت: احداث اداره کار و امور اجتماعی مصوبه سفر سوم در شهرستان بشرویه بوده است که به دلیل به حد نصاب نرسیدن جمعیت شهرستان مورد موافقت قرار نگرفته است.
پورسلطانی اظهار داشت:‌ ایجاد اداره تعاون، ایجاد ساختار تشکیلاتی حفاظت محیط زیست، احداث شعبه ادواری تأمین اجتماعی، گشایش شعبه بانک تعاون نیز از جمله مصوباتی بوده‌اند که در این مدت به صورت صد درصد اجرایی شده‌اند.
امام جمعه موقت بشرویه نیز در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: از اینکه بر مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه منت نهاده‌اید تشکر می‌کنم.
حجت‌الاسلام علی اکبر حدادیان افزود: خدا را شکر و سپاسگزارم که امروز افتخار میزبانی از ریاست جمهور به مردم بشرویه داده شده است تا مراتب حق شناسی مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه را نسبت به خدمات ارزشمند دولت عدالت محور را  به عرض رساندند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول