اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به گرمی از هیئت دولت استقبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم قدرشناس این استان به واسطه خدمات ممتاز دولت عدالت‌محور به گرمی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفر چهارم به کهگیلویه و بویراحمد استقبال می‌کنند.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به گرمی از هیئت دولت استقبال می‌کنند
اکبر نیکزاد ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم ولایتمدار و شهید‌پرور این استان همچون دور‌‌های اول، دوم و سوم سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان که شاهد استقبال گرم و پرشوری از آن‌ها نسبت به خدمتگزاران خود بودیم، بر این باوریم که این بار هم استقبالی پرشور، بانشاط و کم نظیر از رئیس‌جمهور خود خواهند داشت.
وی بیان کرد: با عنایت حضرت حق این بار هم رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، محمود احمدی‌نژاد و سایر اعضای محترم هیئت دولت هفته آینده وارد استان می‌شوند و مراسم استقبال از ورودی شهر یاسوج از مسیر یاسوج به اصفهان آغاز و در میدان هفت تیر با مردم شریف مرکز استان دیدار عمومی داشته و به ایراد سخن خواهد پرداخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رئیس‌جمهور سپس به مرکز همه شهرستان‌ها سفر خواهند کرد و در جمع مردم عزیز این شهرستان‌ها به ایراد سخن می‌پردازد.
نیکزاد خاطرنشان کرد: از مردم شهیدپرور استان انتظار می‌رود همچنان که در تمام صحنه‌ها، حضوری آگاهانه و پرشور داشته و دارند، این بار نیز میزبان خوبی برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی که مهمانان عزیز و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، باشند.
وی تصریح کرد: مردم انقلابی و آگاه استان به خوبی می‌دانند که سفر دور چهارم رئیس‌جمهور و هیئت دولت دهم همچون سفر دور اول، دوم و سوم در راستای عدالت‌محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و ترقی مادی و معنوی همه‌جانبه انجام می‌گیرد و برای استان منشاء خیر و برکت وافر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشاپیش از سوی مردم مهمان‌نواز این استان حضور رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت را به کهگیلویه و بویراحمد خیر مقدم گفته و آرزوی توفیقات حضرت حق را برای ایشان داریم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول