اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان خبر داد:

اجرای 87 درصد مصوبات سفر هیئت دولت در سرایان

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان گفت: 87.5 درصد مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت در سرایان اجرایی شده است.

اجرای 87 درصد مصوبات سفر هیئت دولت در سرایان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان سرایان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان سرایان از مسئولان کمیته‌های مختلف خواست تا با تسریع‌بخشی فعالیت‌های خود زمینه حضور پرشور مردم را فراهم آورند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات سفرهای قبلی رئیس جمهور گفت: در سه سفر قبلی 94 مصوبه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 536 میلیون تومان تصویب شده است.
فرماندار سرایان ادامه داد: از این تعداد 87.5 درصد با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان اجرایی شده است.
مهدی‌نژاد با اشاره به آغاز طرح بزرگ سرشماری نفوس و مسکن در سال 90 و اهمیت این طرح در سرنوشت جامعه گفت: آمار درست در سرنوشت جامعه تاثیر بالایی دارد که اگر آمار کافی وجود نداشته باشد دولت در برنامه‌ریزی ها موفق نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: لازمه برنامه‌ریزی صحیح داشتن آمار درست و صحیح است.
فرماندار سرایان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای هرچه بهتر این طرح، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این مورد شد.
مهدی‌نژاد افزود: همه امکانات باید در اجرای این طرح بسیج شوند تا آمار صحیح، کامل و جامعی به دست آید.
وی ضرورت اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای ارائه آمار صحیح را ضروری دانست و خواستار ارائه آمار به صورت صحیح و صادقانه توسط خانوارها شد.
فرماندار سرایان ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت بهداشت و میزان اجرای مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی، کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرایان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت بحث رعایت بهداشت در جامعه و اثرات ناشی از عدم رعایت قوانین بهداشتی بر افراد جامعه، کارگروه سلامت را یکی از کارگروه‌های مهم در شهرستان دانست و ضمن انتقاد از عدم اجرای برخی از مصوبات خواستار توجه جدی مسئولان در اجرای دقیق آن شد.
علی اسماعیلی سپس با تاکید بر تعیین محل دفن زباله در شهرستان توجه جدی و تصمیم قطعی در این مورد را با توجه به اهمیت موضوع ضروری دانست.
رضا باقری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرایان نیز حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه را منوط به توجه به بخش سلامت دانست و گزارشی از مصوبات و نحوه اجرای آن بیان کرد.
در ادامه این جلسه اعضای کارگروه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد مکان دفن زباله و سایر مسائل بهداشتی پرداختند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول