اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

والیبال کاله به نیمی از آمادگی‌های گروهی دست یافت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: کاله مازندران برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر تمرینات منسجمی دارد و تاکنون به نیمی از آمادگی‌های لازم تیمی دست یافت.

والیبال کاله به نیمی از آمادگی‌های گروهی دست یافت
بهروز عطایی در تمرین قبل از برگزاری هفته سوم لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: روز به روز هماهنگی تیمی و آمادگی لازم گروهی در کاله بیشتر می‌شود که ناشی از تمرینات منسجم و مستمر بازیکنان است.
وی افزود: هنوز به استانداردهای مدنظر کادر فنی و کادر مربیگری تیم نرسیدیم و این امر نیاز به زمان دارد و در هفته‌های نخست لیگ برتر چیز خاصی مشخص نمی‌شود.
عطایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون از نظر جسمانی تیم وضعیت خوبی دارد ولی از لحاظ کار گروهی به حدود 40 تا 50 درصد هماهنگی دست پیدا کردیم، عنوان کرد: بازی آینده را مقابل پیکان در تهران صف‌آرایی می‌کنیم و این تیم از قهرمان چندین ساله والیبال ایران است که قهرمانی باشگاه‌های آسیا را نیز در کارنامه دارد و در رقابت‌های لیگ جهانی نیز حضور داشت.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه از پیکان و چگونگی بازی این تیم در زمین والیبال آشنایی داریم، ابراز داشت: البته امسال این تیم تهرانی فراز و نشیب‌های زیادی داشت؛ ولی ما با تمرینات لازم به فکر پیروزی در این دیدار خارج خانه هستیم.
عطایی اضافه کرد: پیکان نیز همانند کاله مازندران دو بازی نخست لیگ برتر امسال را با برد پشت سر گذاشت و توانست تیم‌های هاوش گنبد و کرمان را شکست دهد.
وی با بیان اینکه در بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال که در سالن مملو از تماشاگر پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد شاگردانم توانستند برنامه‌های خود را در زمین اجرا کنند، گفت: در بازی گذشته مقابل هاوش گنبد این تیم توانست در دو گیم کاله را تحت فشار خود قرار دهد، ولی با درخشش بازیکنان و حمایت همه جانبه تماشاگران به دومین پیروزی متوالی دست یافتیم.
این مسئول ابراز امیدواری کرد با لیاقت و شایستگی لازم به فکر کسب سومین پیروزی در لیگ برتر هستیم تا بیش از گذشته باعث شادی مردم مازندران و شهرستان آمل شویم.
به گزارش فارس، از ساعت 16 عصر امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه کاله مازندران در مجموعه خانه والیبال تهران میهمان پیکان است. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول