اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال هاوش گنبد:

والیبالیست‌های هاوش بازی خوبی را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال هاوش گنبد گفت: تیم والیبال هاوش مقابل کاله بازی تماشاگر پسندی از خود به نمایش گذاشت.

والیبالیست‌های هاوش بازی خوبی را به نمایش گذاشتند
مجتبی عطار در حاشیه دیدار کاله مازندران و هاوش گنبد در آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این پیروزی خانگی را به کادر فنی و مربیگری، بازیکنان و هواداران کاله مازندران تبریک می‌گویم.
وی با اعلام اینکه تیم والیبال هاوش مقابل کاله بازی تماشاگر پسندی از خود به نمایش گذاشت، بیان داشت: بازی روان و سرشار از تحرک را از هر دو تیم شاهد بودیم که نوید بخش لیگ برتر پرهیجان در والیبال کشورمان است.
عطار با بیان اینکه خودم حدود 10 روز است که ترکیب تیم ملحق شدم، گفت: بازیکنان خارجی تیم حدود یک ماه است که با هاوش تمرین می‌کنند و هنوز به هماهنگی لازم و مطلوب دست پیدا نکردیم.
ملی‌پوش هاوش گنبد تصریح کرد: در قرعه کشی امسال لیگ برتر در هفته‌های نخست با دو تیم مطرح والیبال کشورمان برخوردیم، ولی بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای پیروزی صرف کردند و در زمین کم نگذاشتند.
وی ادامه داد: صد درصد از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و امیدواریم روز به روز این روند رشد افزایش یابد.
عطار خاطرنشان کرد: در این دیدار توانستیم موقعیت‌های زیادی کسب کنیم ولی تنها در یک سری از پوان‌های حساس ایراد انفرادی داشتیم که سعی داریم در تمرینات منسجم آنها را برطرف کنیم.
وی با اعلام اینکه تیمی همانند کاله که دارای ملی پوشان زیادی است را تجربه کردم، گفت: چهار سال در داماش گیلان با حدود شش بازیکن ملی پوش همیشه در کنار هم بودیم ولی یدک کشیدن عنوان ملی پوش برای بازیکنان باعث ایجاد فشار و استرس زیاد بروی آنها می‌شود و بر کارآیی شان تاثیر منفی دارد، ولی با هدایت عطایی که از مربیان با دانش و سرشناس والیبال کشورمان است این تیم به روزهای اوج خود می‌رسد و نتایج خوبی را کسب می کند.
وی در پایان در مورد تماشاگران آملی گفت: تماشاگران آملی را که فقط تیم خود را تشویق می کنند را خیلی دوست دارم و تا به حال در طی چند سالی که به این سالن می‌آمدند کوچک‌ترین بی‌احترامی به کسی نکردند و از سرمایه‌های ورزشی هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول