اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

والیبال کاله را با شکل و شمایلی بهتر می‌بینیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، کمبود زمان را یکی از مشکلات کاله مازندران برای هماهنگی بیشتر در لیگ برتر دانست و گفت: این امر در آماده‌سازی و کار گروهی تیم موثر بود و امیدواریم در آینده کاله را با شکل و شمایلی بهتر ببینیم.

والیبال کاله را با شکل و شمایلی بهتر می‌بینیم
بهروز عطایی در پایان دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال که با برتری ۳ بر ۲ تیمش مقابل هاوش گنبد کاووس همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: برای هماهنگی بیشتر بازیکنان در دیدارهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نیاز به زمان داریم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه دومین پیروزی پیاپی کاله در دیدار خانگی با نماینده گنبد به دست آمد، افزود: برنامه‌هایی که برای این بازید در دستور کار داشتیم محقق شد و شاگردانم سعی در اجرای برنامه‌های کادر فنی در زمین داشتند.
وی با اشاره به اینکه کمبود زمان یکی از مشکلات کاله مازندران برای هماهنگی بیشتر در لیگ برتر است، بیان داشت: این امر در آماده‌سازی و کار گروهی تیم موثر بود و امیدواریم در آینده کاله را با شکل و شمایلی بهتر ببینیم.
عطایی تصریح کرد: به هر حال کاله امسال مهره‌های موثر و اثرگذاری را به خدمت گرفته و با وجود بیشتر ملی‌پوشان فعلی و سابق در کاله انتظار بیشتری مردم و علاقمندان به والیبال از این تیم مازندرانی دارند.
این مسئول در مورد داوری و قضاوت این دیدار گفت: شفقی و پورکاشیان از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان هستند که در دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال به زیبایی بازی را قضاوت کرده و نگذاشتند حقی از دو تیم ضایع شود.
عطایی تماشاگران والیبالی آمل را از سرمایه‌های بزرگ این تیم دانست و اذعان داشت: تماشاگران نیز همانند سال‌های گذشته حمایت خوبی داشته باشند تا این تیم بزرگ کشورمان را در مراحل بالای والیبال کشور مشاهده کنیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول