اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان؛

والیبالیست‌های بسیجی کاشان قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی بسیج سپاه کاشان از کسب مقام قهرمانی تیم والیبال بسیج کاشان در ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان خبر داد.

والیبالیست‌های بسیجی کاشان قهرمان شدند
احسان سروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم والیبال بسیج خواهران کاشان نیز موفق شد با کسب عنوان نایب قهرمانی جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: تیم والیبال بسیج خواهران کاشان در حالی توانست نایب قهرمان ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان شود که 26 تیم برجسته استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور داشتند.
رئیس تربیت بدنی بسیج سپاه کاشان در مورد سایر رتبه‌های کسب شده بسیجیان کاشانی در این جشنواره استانی عنوان کرد: فوتسال بسیج کاشان نیز در ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان موفق شد جایگاه سوم مسابقات را از آن خود کند.
سروش خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان با عنوان بیداری اسلامی و آزادی فلسطین با حضور 700 نفر ورزشکار و مربی از نواحی بسیج استان اصفهان به مدت دو روز در سالن‌های تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، امین، ایثار، جهاد سپاهان‌شهر و شهید آقابابایی برگزار شد.
وی افزود: بانوان شرکت‌کننده در این مسابقات در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز و همچنین تیم‌های برادران در رشته‌های فوتسال و والیبال شرکت داشتند.
سروش با اشاره به اینکه داوری این مسابقات را داوران برجسته بسیج استان با همکاری هیئت‌های ورزشی مربوطه بر عهده داشتند، قضاوت‌های انجام شده در این جشنواره را قابل قبول توصیف کرد.
وی یادآور شد: اختتامیه مسابقات به دو شکل اختتامیه خواهران و برادران انجام شد به این صورت که اختتامیه خواهران در سالن ورزشی امین و اختتامیه برادران در سالن شهید آقابابایی برگزار شد.
رئیس تربیت بدنی بسیج سپاه کاشان در پایان اعلام کرد: ورزشکاران برجسته به همراه تیم‌های موفق ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج استان اصفهان به مسابقات قهرمانی کشوری بسیج اعزام شده و در آنجا با سایر تیم‌های ورزشی بسیج به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/,20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول