اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

زمان و شرایط برگزاری لیگ دسته یک والیبال مشخص نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: زمان برگزاری و همچنین چگونگی شرایط برگزاری لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور مشخص نیست.

زمان و شرایط برگزاری لیگ دسته یک والیبال مشخص نیست
حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل گفت: زمان برگزاری و همچنین چگونگی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور هنوز به طور دقیق مشخص نیست.
وی افزود: قرعه‌کشی برای انجام دیدارها انجام نشد و معلوم نیست این لیگ در چه تاریخی استارت می‌خورد.
کاظمی با اعلام اینکه کاله جوان مازندران برای حضور در لیگ دسته یک والیبال کشور آمادگی لازم را کسب کرد، بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی باشگاه، تمرینات آماده‌سازی و بدن‌سازی تیم خیلی وقت است که کار خود را آغاز کرده است.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که دورادور از زمان برگزاری لیگ دسته یک والیبال داشتیم تمرینات خود را شروع کردیم و کار بدنسازی، تمرینات گروهی و تیمی همچنان در حال پیگیری است و در شرایط بسیار خوب و عالی به از لحاظ وضعیت تیمی و جسمانی به سر می‌بریم.
کاظمی با اعلام اینکه بیشتر باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته یک والیبال با بی‌برنامگی امسال مشکل دارند، گفت: به هر حال اگر زمان بازی‌ها و شرایط رویارویی مشخص بود بهتر می‌توانستیم خود را برای این دوره از رقابت‌ها آماده کنیم.
وی ادامه داد: همچنین شنیده می‌شود لیگ دسته لیگ والیبال کشورمان نیز همانند لیگ برتر در یک گروه برگزار شود و تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم دیدار کنند.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با اعلام اینکه ابوالقاسم نائیجی از پیشکسوتان عرصه والیبال استان مازندران سرپرستی این تیم را برعهده دارد، اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی کاله جوان مازندران از خرداد ماه آغاز شد و حدود پنج ماه است که به طور مستمر به تمرین مشغول هستیم.
کاظمی یادآور شد: همه بازیکنان کاله جوان مازندران بومی و از استان مازندران هستند.
وی از دیدار تدارکاتی کاله جوان مازندران با گل گهر سیرجان خبر داد که در این دیدار دوستانه نماینده مازندران موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران از حضور ابوالفضل قلی‌پور لیبروی ملی‌پوش کاله مازندران به عنوان لیبروی تیم ملی کشورمان در مسابقات دانشجویی و همچنین اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول