اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

نخستین گام والیبال کاله در لیگ برتر محکم برداشته شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در دیداری خارج خانه نخستین گام کاله مازندران در لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری تبریز محکم برداشته شد.

نخستین گام والیبال کاله در لیگ برتر محکم برداشته شد
بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به پیروزی سه بر دو مقابل شهرداری تبریز یادآور شد: در دیداری خارج خانه، نخستین گام کاله مازندران در لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری تبریز محکم برداشته شد
وی افزود: بازیکنان ما در گیم‌های بازی عملکرد قابل قبول و مطلوبی از خود برجای گذاشتند و بیش از 70 درصد آنچه که ما در دستور کار داشتیم توسط بازیکنان در زمین اجرا شد.
عطایی با بیان اینکه شهرداری تبریز نیز از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، بیان داشت: شهرداری در تبریز بازی می‌کرد و از امتیاز تماشاگر و بازی در زمین خود استفاده کرد و توانست یک امتیاز از کاله بگیرد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه توانستیم از نقاط قوت خود استفاده لازم را ببریم، اذعان داشت: با شناسایی و بررسی نقاط ضعف حریف نیز توانستیم امتیازات زیادی کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ملی‌پوش کاله که چند روزی است از تیم ملی والیبال برگشتند و با این تیم لیگ برتری همراه شدند نیاز به زمان بیشتری دارند، ابراز داشت: البته بازیکنان ملی‌پوش آمادگی لازم را دارند و عملکرد مطلوبی نیز در زمین داشتند ولی باید برای هماهنگی لازم بیشتر با تیم تمرین داشته باشند.
عطایی با تاکید اینکه امیدوارم در دومین دیدار خود در لیگ برتر سالن پیامبر اعظم(ص) را مملو از تماشاگر ببینم، ابراز داشت: کاله از تماشاگران پرشور و والیبالی برخوردار است و در طی دو فصل حضور خود در لیگ برتر بیش از نیمی از افتخارات خود را مدیون هواداران است و امیدوارم بار دیگر بعد از چند ماه این سالن 2 هزار نفری در بازی خانگی آینده مملو از تماشاگر باشد و هواداران همانند گذشته مسئولان و بازیکنان این تیم را همراهی کنند.
به گزارش فارس، کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان تیم والیبال هاوش گنبد است که این دیدار عصر یک شنبه اول آبان ماه سال جاری در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول