اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت نور خبر داد:

تشکیل تیم والیبال نشسته بانوان معلول نور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت نور از تشکیل تیم والیبال نشسته بانوان جانباز و معلول شهرستان نور به عنوان دومین تیم سطح این استان خبر داد.

تشکیل تیم والیبال نشسته بانوان معلول نور
بهزاد کلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور با اعلام خبر تشکیل دومین تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان بانوان استان توسط شرکت تعاونی سهام عدالت نور این امر را در راستای حمایت از جانبازان و معلولان شهرستان به ویژه بانوان این قشر اعلام کرد.
وی ابراز داشت: برخی از افراد معلول و جانباز به ویژه بانوان به دلیل معلولیت و کم توانی جسمی گاهی در انزوا هستند و نمی‌توانند خلاقیت‌ها و استعدادهای نهفته خود را بروز دهند و برخی از ما هم فکر می‌کنیم این قشر غیرفعال هستند.
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت نور افزود: این موضوع ما را بر آن داشت تا به منظور حمایت از قشر معلول شهرستان به ویژه معلولان خانم شهرستان که در ورزش والیبال فعال بودند در شکل تیم والیبال نشسته ساماندهی و وارد عرصه شوند.
کلوانی تصریح کرد: این تیم دومین تیم والیبال نشسته استان است که بعد از شهرستان ساری و به مناسبت آغاز هفته سهام عدالت و هفته تربیت بدنی از امروز طی دیدار دوستانه با تیم والیبال نشسته(بانوان) هیئت جانبازان و معلولان شهرستان ساری رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول