اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

صنایع دماوند در اختیار کشاورزی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند خواستار کمک صنایع مستقر در این شهرستان به بخش کشاورزی شد.

صنایع دماوند در اختیار کشاورزی قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد در آیین گشایش شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران و دیگر مسئولان شهرستانی در محل این شهرک برگزار شد، اظهار داشت: کشاورزی یکی از بارزترین کاربری‏های شهرستان دماوند قلمداد می‏شود.
وی با اشاره به برخی تولیدات زراعی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند در تولید محصولاتی مانند سیب، سیب زمینی، عسل و ... در سطح کشور و حتی جهان از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: با ایجاد شهرک‏های صنعتی در دماوند باید شاهد تجلی توسعه این دیار با تلاقی صنعت و کشاورزی در چرخه‏های بعد از تولید محصولات زراعی نظیر فراوری و بسته‏بندی بود.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: در سایه همکاری صنعت و کشاورزی بسترهای لازم برای دگرگونی در توسعه اقتصاد کشاورزی و وضع معیشتی کشاورزان دماوند فراهم می‏آید.
وی با تاکید بر لزوم استقرار صنایع غیرآلاینده در شهرک‏های صنعتی دماوند گفت: استقرار صنایع نباید به قیمت نابودی طبیعت زیبا و فضای گردشگری شهرستان دماوند تمام شود.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: باید با هوشمندی، مقدمات ایجاد واحدهایی تولیدی و صنعتی با کم‏ترین میزان آلایندگی زیست محیطی را آماده کرد.
فرماندار شهرستان دماوند تعدیل در بهای اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد را راهی برای تسریع در استقرار صاحبان صنایع دانست.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان جهاد اقتصادی یادآور شد: ایجاد شهرک‏های صنعتی توسعه اقتصادی و رفع معضل بیکاری را به دنبال دارد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: اجرای چنین طرح‏هایی در شهرستان دماوند مصداق بارز اجرای منویات مقام عظمای ولایت در سال جهاد اقتصادی و دهه پیشرفت و عدالت است.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات دولت در ایجاد فرصت‏های اشتغال خاطرنشان کرد: دولت‏های خدمتگزار نهم و دهم طرح‏های مناسبی در راستای ایجاد فرصت‏های شغلی جدید اجرایی ساخته است که شهرک صنعتی دماوند نیز از جمله این برنامه‏های خدماتی بود.
وی با اشاره به پیشینه شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند اظهار داشت: گشایش شهرک صنعتی صالح‏آباد شهرستان دماوند پیش از این با موانعی روبه‏رو بود.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: خوشبختانه انتظار شش ساله برای افتتاح این طرح با تلاش شبانه‏روزی نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران به ثمر نشست.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول