اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

شخصیت‌بخشی به شغل تاکسیرانی در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: شخصیت‌بخشی به شغل تاکسیرانی اولویت این سازمان است و نباید به شغل رانندگی به عنوان شغلی کم‌ارزش نگریست.

شخصیت‌بخشی به شغل تاکسیرانی در اولویت قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی مشهد اظهار داشت: مشهد پس از تهران بزرگ‌ترین شهر کشور است، همچنین حضور سالانه 25 میلیون زائر لزوم اختصاص اعتبارت ویژه به حمل و نقل را مضاعف می‌کند.
وی در باره ساماندهی مسافربرهای شخصی افزود: وضعیت نامطلوب موجود در پی سال‌ها کم‌توجهی ایجاد شده است و حل آن با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و اقداماتی ضرب‌الاجلی ممکن نیست.
در ادامه مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی مشهد افزود: هویت‌بخشی به شغل تاکسیرانی، آموزش و ارشاد، تعامل با مردم دستگاه‌های ذی‌ربط و کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها مهم‌ترین محورهای این سازمان است.
غلامرضا زارعی اظهار داشت: طرح آتش‌نشانان افتخاری که با داوطلبی بیش از 72 هزار تاکسیرانی همراه شد از جمله موفق‌ترین طرح‌های تاکسیرانی است کرد که اطفای 220 حریق از جمله نتایج آن بوده است.
زارعی از برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، آموزش‌های تکمیلی مهارتی، مطالعات نیازسنجی آموزشی و استفاده از فضای تاکسی‌ها برای گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان بخشی از فعالیت‌های آموزشی سازمان تاکسیرانی یاد کرد.
وی ادامه داد: از حدود 12 هزار تاکسی موجود تاکنون 10هزار دستگاه به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی درآمد سالانه تاکسیرانی در سال 89 را 17 میلیارد ریال ذکر کرد و در زمینه ساماندهی سرویس‌های مدارس ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده ۲ هزار و 70 راننده زن برای سرویس‌های مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه ساماندهی شده‌اند.
در این مراسم عطارزاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی مشهد معارفه شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول