اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی حاجی‌آباد؛:

ایجاد فرصت‌های شغلی الویت بهزیستی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد گفت: یکی از الویت‌های کاری بهزیستی در این شهرستان ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان است.

ایجاد فرصت‌های شغلی الویت بهزیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، ناصر پوداتات شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد امور اشتغال اداره بهزیستی شهرستان، علاوه بر در جریان قرار گرفتن مشروح فرصت‌های شغلی ایجاد شده بر تسریع در امور نیز تاکید کرد.
وی گفت: تلاش مسئولان در حوزه اشتغال بهزیستی شهرستان دارای روند نسبتا مناسبی است که این امر سبب شده است تعدادی از مددجویان خودکفا  مشغول به کار شوند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد در ادامه با اشاره به فرصت‌های ایجاد شده شغلی در شهرستان توسط بهزیستی ابراز داشت: به کارگیری سه نفر از زنان سرپرست خانوار و فزرندان آنها در تولیدی پوشاک بدون استفاده از تسهیلات از جمله فرصت‌های شغلی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه یک مورد فرصت شغلی دیگر نیز برای یکی از فرزندان مددجو در واحدی داروخانه‌ای ایجاد شده است، گفت: ایجاد فرصت‌ شغلی بدون تسهیلات برای زن سرپرست خانوار دیگری در مهد کودکی خصوصی نیز از جمله امور عملکردی واحد اشتغال بهزیستی شهرستان است.
پوداتات افزود: ایجاد یک فرصت شغلی بدون تسهیلات برای یک نفر از معلولان در تعمیرگاه لوازم صوتی تصویری و اشتغال به کار یک نفر در زمینه خدمات نیز از دیگر دستاوردهای حوزه اشتغال بهزیستی شهرستان است.
این مسئول یادآور شد: ایجاد دو فرصت شغلی در حوزه خدماتی برای دو نفر از زنان سرپرست خانوار و ایجاد 14 فرصت شغلی توسط موسسات گروه‌های همیار برای مددجویان در شهرستان نیز در نوع خود قابل توجه است.
در این بازدید علاوه بر رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد کارشناسانی از بهزیستی استان خراسان شمالی و هرمزگان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول