اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

4100 نفر از جوانان مرندی صاحب شغل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند از ایجاد چهار هزار و 100 فرصت شغلی جدید در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

4100 نفر از جوانان مرندی صاحب شغل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی شامگاه امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی هشت طرح عمرانی و صنعتی اظهار داشت: حضور مستمر استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان‌ها و نقاط روستایی الگوی مناسبی برای مدیران شهرستانی برای انجام ماموریت‌های محوله به صورت میدانی است.
وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری 17 میلیارد و 600 میلیون تومان پروژه به مناقصه گذاشته شده است، از تبادل 90 درصدی موافقت‌نامه‌های اجرایی پروژه‌ها خبر داد و افزود: 56 درصد پروژه‌های نیمه تمام شهرستان مرند نیز ‌تخصیص اعتبار یافته و هم‌اکنون پیمانکاران آنها را انجام می‌دهند.
فرماندار مرند اضافه کرد: 300 میلیارد ریال پروژه ملی شامل هشت طرح مختلف ورزشی، ‌راه،‌ درمانی، آموزشی و گازرسانی نیز در شهرستان مرند در حال انجام است.
فرماندار مرند با استناد به آمار سرشماری سال 85، جمعیت این شهرستان را بیش از 228 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه مرند با این جمعیت دومین شهرستان بزرگ آذربایجان‌شرقی است، ‌پیش‌بینی کرد این رقم  پس از پایان سرشماری امسال به بیش از 250 هزار نفر برسد.
 
توجه ویژه مدیریت استان به توسعه مرند

رضوانی گفت: شایسته است مدیریت ارشد آذربایجان شرقی با توجه به این جمعیت، توجه ویژه‌ای برای توسعه این شهرستان داشته باشد.
 
تعهد 4100 شغل جدید در شهرستان مرند
فرماندار مرند تعهد این شهرستان برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در سال‌جاری را 4 هزار و 104 نفر عنوان و تصریح کرد: این تعهد با مشارکت بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت و نیز راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام تولیدی و خدماتی که نیازمند اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال است، قابل تحقق است.
سیدرضا هاشمی شهردار مرند نیز در این مراسم اجرای طرح‌های عمرانی را مدیون مشارکت عموم مردم و همت و مساعدت مسئولان استانی دانست و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند برای عمران و آبادنی شهر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی کل اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها که امروز  افتتاح یا کلنگ‌زنی شد را بیش از 9 میلیارد 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: احداث پارک قوناخلار باغی با مساحت 7 هکتار و با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال، احداث پارک کوهستانی «یوموری تپه» با وسعت 127 هکتار، پارک ترافیک ویژه کودکان با وسعت یک هکتار و بهره‌برداری از یک رشته خیابان آیت‌الله حجت یک باب کتابخانه و زیر گذر بازار بزرگ به 200 متر مربع از طرح‌های در دست اجرای شهرداری مرند است.
هاشمی افزود: این طرح‌ها امسال و نیمه نخست سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول