اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبرداد:

ایجاد 10700 فرصت شغلی برای مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از ایجاد 10 هزار و 752 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد تا پایان امسال در این استان خبرداد.

ایجاد 10700 فرصت شغلی برای مددجویان کردستانی
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ایجاد این میزان فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان از اولویت‌های کاری کمیته امداد امام خمینی در این استان است.
وی با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد امام(ره) حرکت به سمت توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش با ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: تحقق این تعداد اشتغال برای مددجویان در این استان تا پایان سال‌جاری می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف ارزشمند باشد.
به گفته قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان، 6 میلیارد تومان از اعتبار یاد شده از محل صندوق اشتغال نیازمندان تامین و 46 میلیارد تومان دیگر نیز از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی تامین خواهد شد.
موسی‌نژاد تصریح کرد: تا کنون نیز 950 طرح اشتغالزایی در سامانه رسد وزارت تعاون به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 500 پرونده نیز با توجه به اعلام آمادگی بانک‌های عامل شامل، بانک تجارت، ‌ملت، کشاورزی، رفاه و بانک سپه با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در مرحله بررسی و تصویب است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا در آید.
وی در پایان با بیان اینکه در راستای ایجاد این میزان اشتغال در حال حاضر کمیته امداد امام امام خمینی 60 درصد از اعتبار مربوط به خود را تامین کرده است، اضافه کرد: انتظار داریم بانک‌های عامل نیز به منظور تحقق این میزان فرصت شغلی هرچه سریع‌تر نسبت به تامین سهم اعتباری خود اقدام کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول