اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعال شدن شهرک صنعتی صالح‏آباد؛

5 هزار فرصت شغلی در دماوند ایجاد می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت شهرک‏های صنعتی شهرستان دماوند از ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند خبر داد.

5 هزار فرصت شغلی در دماوند ایجاد می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمزه ممبینی عصر امروز در آیین گشایش شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران و دیگر مسئولان شهرستانی در محل این شهرک برگزار شد، اظهار داشت: البته روند اشتغال‏زایی در این شهرک صنعتی از 2 هزار نفر در فاز نخست آغاز می‏شود و به تدریج افزایش می‏یابد.
وی از وجود 250 پلاک در اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد خبر داد و افزود: شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند دارای 250 پلاک و قطعه 3 هزار و 500 متری خواهد بود.
ممبینی با اشاره به تلاش‏های صورت گرفته در راستای گشایش این شهرک صنعتی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند تنها مورد جا مانده از اجرای 28 پلاک مصوب هیئت دولت برای تبدیل به شهرک صنعتی در استان تهران بود.
مدیر شرکت شهرک‏های صنعتی شهرستان دماوند تصریح کرد: دلیل این وقفه، رفتار نا به حق معارضان بود که در مقابل اجرای این پروژه ایستادگی می‏کردند.
وی با اشاره به موانع پیشین در خصوص اجرای این طرح یادآور شد: اراضی متعلق به شهرک صنعتی صالح‏آباد با موانع دیگری نیز مواجه بود اما خوشبختانه اختلافات با پیگیری‏های نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی رفع شد.
ممبینی از رفع موانع موجود در مسیر اجرای طرح‏های شبکه برق‏رسانی خبر داد و افزود: موانع موجود در مسیر اجرای طرح‏های برق‏رسانی شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند با مساعدت مسئولان امر رفع خواهد شد.
مدیر شرکت شهرک‏های صنعتی شهرستان دماوند توسعه صنعت را مقابله با استکبار اقتصادی خواند و افزود: صنایع مستقر در شهرک‏های صنعتی کشور، اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت در سال جهاد اقتصادی را اساس حرکت خود قرار داده‏اند.
وی تصریح کرد: بخش‏های تولیدی شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند نیز با آغاز فعالیت خود نبردی مجدانه با استکبار اقتصادی جهان خواهند داشت.
ممبینی زمین‏های تحت اجرای شهرک صنعتی صالح‏آباد شهرستان دماوند را آهکی و نامناسب برای اجرای پروژه‏های کشاورزی خواند.
مدیر شرکت شهرک‏های صنعتی شهرستان دماوند خواستار تسریع در پاسخ استعلام تغییرات کاربری اراضی شد و افزود: متاسفانه گاه دیده می‏شود که نهادهای دولتی در پاسخ به استعلام تغییرات کاربری اراضی سرعت چندانی به خرج نمی‏دهند.
وی تصریح کرد: از این رو، خواسته صاحبان صنایع مستقر در این شهرک تسریع در روند پاسخگویی به استعلام تغییرات کاربری اراضی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول