اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد:

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در کردستان طی سال جاری

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ایجاد 30 هزار و 68 فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این استان خبر داد.

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در کردستان طی سال جاری
رامین اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج‌ با اشاره به تعهد ایجاد 50 هزار فرصت شغلی تا پایان سال‌جاری در استان‌ اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 30 هزار و 68 فرصت شغلی در راستای تحقق سهم اشتغال تعهد شده استان ایجاد شده است.
وی با بیان ایجاد اشتغال برای 50 هزار و 580 نفر از تعهدات استان در سال‌جاری است، تصریح کرد: از این مقدار تعهد تا به امروز 60 درصد آن محقق شده که امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان تا پایان سال شاهد تحقق 100 درصدی آن باشیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به میزان تحقق فرصت‌های شغلی به تفکیک دستگاه‌‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: سازمان مسکن و شهرسازی برای 5 هزار و 784 نفر، صندوق مهر امام رضا‌(ع) برای 3 هزار و 972 نفر و  سازمان صنعت، معدن و تجارت برای 3 هزار و 507 نفر در مدت زمان یاد شده اشتغال ایجاد کرده است.
به گفته اسدی، 3 هزار و 250 نفر میزان ایجاد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در شش ماهه نخست سال جاری بوده است، افزود: جهاد کشاورزی 2 هزار و 567 نفر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای یک هزار و 622 نفر در سطح استان فرصت شغلی ایجاد کرده‌‌اند.
وی تصریح کرد: شهرداری و مناطق تجاری یک هزار و 490 فرصت شغلی، اداره کل خدمات درمانی و تامین اجتماعی 970 فرصت شغلی، کمیته امداد امام(ره) 950 فرصت شغلی و سازمان بهزیستی نیز 864 فرصت شغلی را در سطح استان ایجاد کرده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه بیشترین میزان تحقق فرصت‌های شغلی تا به امروز مربوط به شهرستان‌های مریوان و دهگلان هر کدام با 86 درصد است، اضافه کرد: سایر شهرستان‌ها نیز به ترتیب قروه 70درصد، بانه 69 درصد، دیواندره 66 درصد، کامیاران 59 درصد، سقز 54 درصد، بیجار 54 درصد، سنندج 48 درصد و سروآباد نیز 42 درصد فرصت شغلی را تا کنون در سامانه رصد ثبت کرده‌اند.
اسدی در پایان خواستار تلاش و جدیت بیشتر مسئولان و مدیران استان برای تحقق میزان اشتغال تعهد شده، سال جاری شد و افزود: بدون شک ایجاد اشتغال تنها وظیفه و رسالت یک سازمان خاص نیست و همه بخش‌های دولتی و خصوصی در این حوزه مسئولیت دارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول