اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاسی از بانوان ملی‌پوش ایرانی صورت گرفت؛

فضلی: ورزشکاران خارجی‌ با پوشش اسلامی در مسابقات ظاهر می‌شوند

خبرگزاری فارس: قهرمان رقابت‌های اخیر جهانی ووشو گفت: در مسابقات اخیر قهرمانی ووشو جهان در آنکارا ترکیه بانوان خارجی از کشورهای مصر، الجزایر، ترکیه ، عمان و .... با الگوبرداری از ورزشکاران ملی پوش ایران با حجاب اسلامی ظاهر شدند.

فضلی: ورزشکاران خارجی‌ با پوشش اسلامی در مسابقات ظاهر می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان بسیج ورزشکاران استان و شهرستان ساری ظهر امروز به همراه فرمانده سپاه ساری و حراست ادره کل ورزش و جوانان استان در یک اقدامی پسندیده به دیدار شیر‌زن ساروی ‌ملیحه فضلی قهرمان اخیر رقابت‌های جهانی ووشو رفتند و از نزدیک با خانواده ایشان دیدار کردند و در گفت‌وگویی دو طرفه به مشکلات ورزش کنونی ورزشکاران استان به ویژه ملی‌پوشان پرداختند.
ملیحه فضلی قهرمان با آتیه کشورمان گفت: همان طور که در مصاحبه‌های گذشته خود بارها اعلام کردم برای کسب این مدال باارزش زحمات زیادی هم من و خانواده متحمل شدیم ولی مهم‌تر از همه چیز سلامتی رهبر و امام من است که با افتخار این مدال را به بزرگ جانباز اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تقدیم می‌کنم.
وی افزود: حجاب ملی‌پوشان ایرانی در مسابقات مختلف برون مرزی موفقیت‌آمیز بود زیرا در همین مسابقات اخیر قهرمانی ووشو جهان در آنکارا ترکیه بانوان خارجی از کشورهای مصر، الجزایر، ترکیه‌، عمان و .... از الگوبرداری از ورزشکاران ملی پوش ایران با حجاب اسلامی ظاهر شدند.
قهرمان ووشو 2011 آنکارا ترکیه در ادامه تصریح کرد: خصوصیات اخلاقی و دینی ‌ملی‌پوشان در اردو حتی در روحیه سرمربی خارجی که اهل کشور چین بوده تاثیر داشت که به نوعی در ماه مبارک رمضان ملی‌پوشان که روزه می‌گرفتند این مربی خارجی نیز همپای ملی پوشان روزه ‌می‌گرفت و  در خلوت با خدای خود عبادت می‌کرد.
وی گفت: از اینکه فرزند یک جانباز جنگ تحمیلی هستم افتخاری بزرگ برای خودم می‌دانم ‌و بار دیگر موفق شدم که جواب اعتماد مسئولان فدراسیون، مربیان و زحمات شبانه‌روزی خانواده‌ام را با کسب مدال جبران کنم احساس خوشحالی دارم، هرگز مغرور نمی‌شوم و دنبال حاشیه نمی‌روم و نخواهم رفت و فقط برای کسب مدال و موفقیت در مسیر زندگی خودم تلاش خواهم کرد.
فضل‌الله فضلی جانباز جنگ تحمیلی و پدر قهرمان ووشو جهان ملیحه فضلی نیز در این نشست صمیمی گفت: از اینکه چنین فرزندی تحویل جامعه اسلامی دادم احساس خوشحالی دارم و امیدوارم تمامی فرزندان اسلام به ویژه فرزندان من و (ملیحه) در ادامه زندگی قهرمانی خود موفق و موید باشند تا برای کشور و استان خود مثمرثمر و باارزش باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: تنها جایی که تمامی کشورهای جهان باید به پرچم کشورها احترام بگذارند در میادین ورزشی است زمانی که ملی‌پوش یکی از کشوری مدال طلا می‌گیرد و قهرمان المپیک، جهان، آسیایی و بین‌المللی می‌شود و باید به احترام پرچم کشور ایستاده احترام بگذارند.
این جانباز گفت: از زحمات مسئولان ورزش استان به ویژه پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان و سرکار خانم کیومرثی معاون ورزش بانوان استان به خاطر حمایت‌های ویژه خود به ورزشکاران  تشکر داشته باشم.
وی تصریح کرد: مسئولان سیاسی و ورزشی به ورزشکاران و قهرمانان اهمیت بیشتری دهند تا با افتخارآفرینی پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین مختلف برون‌مرزی در حضور کشورهای بیگانه و خارجی به اهتزاز درآورند تا در آینده شاهد درخشش و مدال‌آوری بیشتر ملی‌پوشان ایرانی باشیم.
وی در پایان افزود: ملیحه تنها زن ورزشکار ایرانی است که در دو سال پیاپی موفق شد دو مدال طلای جهانی برای ایران بدست آورد که خود یک رکورد در بین ملی‌پوشان بانوان کشورمان است.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول