اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت توسعه ورزش فارس خبر داد:

افتخارآفرینی آسیایی و جهانی ورزشکاران فارس در 40 رشته

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: از مجموع 50 رشته ورزشی فعال در فارس، ورزشکاران 40 رشته در سطح کشور، آسیا و جهان صاحب مدال و افتخار هستند.

افتخارآفرینی آسیایی و جهانی ورزشکاران فارس در 40 رشته
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، محمدرضا هاشمی‌نژاد اظهار داشت: فارس به دلیل پهناور بودن و وجود قومیت‌های مختلف، ظرفیت‌های بالقوه متنوعی برای مطرح شدن در ورزش کشور دارد که این یک فرصت برای دست‌اندرکاران ورزش و مسئولان این استان است.
وی افزود: وجود این امتیازات در ورزش برای ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش یک غنیمت و نعمت است و برای مسئولان نیز یک فرصت به شمار می‌رود که توجه بیشتری به جامعه ورزش داشته باشند.
هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان و عدم منابع مالی نتوانسته‌ایم تاکنون از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش این استان در میادین مختلف بین‌المللی آن طور که شایسته است تقدیر کنیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به خوبی می‌دانند که شیرینی تقدیر از مدال‌آوران عرصه‌های مختلف بین‌المللی به این است که هرچه زودتر این اقدام صورت پذیرد تا انگیزه ورزشکاران حفظ شود، اما به دلیل عدم وجود منابع مالی برای تحقق این امر، تصمیم گرفته‌ایم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی را هیئت به هیئت انجام دهیم.
هاشمی‌نژاد با ابراز خرسندی از کسب مدال‌های متعدد و خوش‌رنگ رقابت‌های جهانی سوئد توسط ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص استان فارس تصریح کرد: این افتخارآفرینی مایه مباهات جامعه ورزش فارس است، چرا که هنگامی می‌بینیم و می‌شنویم از مجموع 54 مدال کسب شده 21 مدال را ورزشکاران فارس برای ایران به ارمغان آورده‌اند به خود می‌بالیم و بیشتر از آن به ورزش فارس افتخار می‌کنیم که چنین ورزشکارانی را در دامن خود پرورش داده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول