اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی:

ورزش همراه با علم به موفقیت بیشتر ورزشکاران منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش همراه با علم به موفقیت بیشتر ورزشکاران منجر می‌شود.

ورزش همراه با علم به موفقیت بیشتر ورزشکاران منجر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد شروین اسبقیان پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی علم و کاراته در دانشگاه  تبریز، در این آیین رشد و توسعه ورزش کشور و به خصوص رشته کاراته را در سال‌های اخیر بی­نظیر خواند و اظهار داشت: حضور ورزشکاران این استان در کسب موفقیت‌های ملی و جهانی در رشته های مختلف از جمله در رشته کاراته زبانزد بوده است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش کشورمان بهره‌مند شد.
وی برگزاری این چنین همایش­های علمی را در توسعه همه جانبه ورزش کشورمان لازم و ضروری بیان کرد و افزود: اگر رشته ورزشی همراه با علم باشد بیشتر می‌توان از ظرفیت‌ها در راستای موفقیت ورزشکاران بهره‌مند شد که در رشته کاراته نیز با برگزاری این همایش در آینده نزدیک شاهد رشد این ورزش در بین ورزشکاران این رشته خواهیم شد.
 
ارائه 144 مقاله در طول سه روز برگزاری همایش
دبیر علمی نخستین همایش ملی علم و کاراته در دانشگاه تبریز نیز در این آیین با اشاره به محورهای همایش گفت: این همایش در طول برگزاری به بررسی محورهای علمی، اصول و مبانی کاراته، علم تمرین و بدنسازی در کاراته، تغذیه و فیزیولوژی کاراته، آسیب‌های بدنی در کاراته، یادگیری و روانشناسی کاراته، مدیریت و بازاریابی در کاراته و بیومکانیک و فناوری در کاراته خواهد پرداخت.
وحید صراف افزود: با فراخوان این همایش 184 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از این تعداد 144 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در طول سه روز برگزاری این همایش 53 مقاله در قالب سخنرانی و 90 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.
وی برگزاری 7 کارگاه‌ آموزشی و عملی شامل تمرینات پیشرفته کاتا و کومیته و بدنسازی پیشرفته در کاراته و شیوه‌های کاهش وزن و تغذیه در کاراته و 4 سخنرانی کلیدی در موضوعات آسیب شناسی، روانشناسی، فیزیولوژی، بیومکانیک کاراته را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: این همایش با مشارکت دانشگاه تبریز، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فدراسیون کاراته برگزار می‌شود.
پخش فیلم کاراته، نمایش هنر کاراته، رونمایی از تمبر یادبود همایش، تقدیر از چهره­های ماندگار و اساتید ورزش کاراته از برنامه‌های جنبی مراسم افتتاحیه این همایش بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول