اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

ورزشکاران ابرکوهی در 30 رشته فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: ورزشکاران ابرکوه در 30 رشته ورزشی به فعالیت مشغول هستند.

ورزشکاران ابرکوهی در 30 رشته فعالیت دارند
ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: رشته‌هایی مانند اسکیت، بدمینتون، تیراندازی و کبدی از جمله ورزش‌هایی است که به تازگی به رشته‌های ورزشی شهرستان افزوده شده است.
وی یادآور شد: یکی از ورزش‌های برتر ابرکوه رشته فوتسال است و این شهرستان قطب فوتسال استان یزد به حساب می‌آید.
قاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار تیم از این شهرستان در لیگ برتر فوتسال استان شرکت دارند و تیم‌های ابرکوه چندین سال است که به عنوان تیم برتر و نماینده استان یزد در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.
وی از تیم ووشو شهرستان نیز به عنوان یکی از تیم‌های پر افتخار شهرستان ابرکوه نام برد و یادآور شد: این تیم در چند رده سنی در سطح استان حائز رتبه‌های برتر شده و به مسابقات کشوری نیز اعزام شده است.
قاسمی یادآور شد: چند نفر از اعضای این تیم نیز به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.
وی از تیم کونگ‌فو آقایان ابرکوه نیز به عنوان یکی از تیم‌های برتر ورزشی شهرستان ابرکوه در استان یزد نام برد.
قاسمی افزود: با وجود کمبود امکانات در بخش ورزش بانوان، شاهد استفاده بانوان از این فضاها هستیم و تیم کونگ‌فو بانوان ابرکوه نیز در آخرین حضور خود در مسابقات استانی موفق به کسب 12 مدال شده است.
وی یادآور شد: این تیم همچنین به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری نیز اعزام شده است که علاوه بر کسب دو مقام، جام اخلاق مسابقات کشوری را نیز از آن خود کرده است.
قاسمی در مورد تعداد ورزشکاران شهرستان ابرکوه نیز اظهار داشت: ورزش شهرستان از لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال 89 با 23 درصد افزایش نسبت به سال قبل روبرو بوده است.
وی افزود: در این سال تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان به 2هزار و 25 نفر رسیده است.
قاسمی یادآور شد: اداره ورزش و جوانان ابرکوه از لحاظ افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حائز رتبه برتر استان شناخته شده و موفق به دریافت لوح تقدیر شده است.
وی عنوان کرد: اختصاص اعتبارات همچنین احداث اماکن ورزشی در شهرستان‌ها به تعداد ورزشکاران سازمان یافته بستگی دارد.
قاسمی در مورد مشکلات ورزشی شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات ورزش در این شهرستان کمبود نیروی متخصص است.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات عمده این اداره نبود وسیله حمل و نقل عمومی است که اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.
قاسمی یادآور شد: برای حل این مشکل قول‌هایی از جانب مسئولان داده شده است که امیدواریم هر چه زودتر عملی شود.
وی از دیگر مشکلات بخش ورزش در ابرکوه را عدم وجود اسپانسر در بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: به علت عدم وجود کارخانجات بزرگ در این شهرستان، تیم‌های ورزشی از حمایت‌های مالی در این زمینه بی‌بهره هستند و مشکلات مالی مانع از گسترش بسیاری از فعالیت‌ها شده است.
قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه سالن‌های ورزشی با تصمیم کشوری در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و مشکلات شهرستان محروم ابرکوه، یکی از این سالن‌ها با تصمیم مدیرکل در اختیار این اداره قرار گرفته است و حلال برخی از مشکلات شهرستان است که در اینجا از طرف ورزشکاران از این اقدام تقدیر می کنیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول