اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان خواستار شد:

توجه مسئولان ورزشی به فعالیت‌های عقیدتی ورزشکاران

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: ورزشکارانی که از ایران در عرصه‌های بین‌المللی به رقابت می‌پردازند نمایندگان و آبروی نظام اسلامی هستند و باید در زمینه عقیدتی و مذهبی نیز فعال باشند که مسئولان ورزشی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

توجه مسئولان ورزشی به فعالیت‌های عقیدتی ورزشکاران
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد ظهر امروز در جمع ورزشکاران آبدان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: معلولیت دینی و اعتقادی ورزشکاران و به ویژه فوتبالیست‌های ایرانی باعث ناکامی آنها در مسابقات مختلف شده است.
وی با اشاره به برخی از ناکامی‌های تیم‌های ورزشی ایران در عرصه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: در حالی که فوتبالیست‌های توانمندی در کشور ما وجود دارد اما به دلیل بی‌توجهی مسئولان ورزشی کشور به عقاید و معلومات دینی ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست‌ها بعضاً از صعود به مسابقات جام جهانی و یا درخشش در این مسابقات باز می‌مانیم.
حمیدی‌نژاد تأکید کرد: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و ورزشکارانی که از این کشور در عرصه‌های بین‌المللی به رقابت می‌پردازند نمایندگان و آبروی نظام اسلامی هستند و باید علاوه بر تخصص ورزشی و توانایی جسمی در زمینه عقیدتی و مذهبی نیز فعال باشند.
وی ادامه داد: هرچند توجه به این نکته بسیار ضروری است، مسئولان ورزشی ما از آن غافل شده‌اند.
امام جمعه آبدان مطرح کرد: در رشته‌های انفرادی همواره کسانی از جمهوری اسلامی به مقام قهرمانی دست یافته‌اند که معلول مذهبی نبوده و در عرصه عقیدتی نیز اعتقادات خود را از دست نداده‌اند اما در فوتبال به دلیل اینکه یک ورزش گروهی است حتی لنگیدن یک بازیکن در مسائل اعتقادی نیز باعث عدم دسترسی تیم به جام و موفقیت خواهد شد.
امام جمعه آبدان اضافه کرد: پول‌های کلانی که در فوتبال هزینه می‌شود بلای جان جوانان فوتبالیست ایرانی شده و علیرغم اینکه در ظاهر داریم خدمت می‌کنیم اما در واقع با قراردادهای هنگفت معنویت را از از جوانان می گیریم.
وی مدعی شد: این جوان به هیچ عنوان نمی‌تواند نماینده یک نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل باشد و به علت ضعف اعتقادی که دارد علیرغم همه توانمندی‌های جسمانی ناکام خواهد ماند.
حمیدی‌نژاد ابراز امیدواری کرد مسئولان ورزشی کشور هر دو روی سکه را ببینند و در زمینه اعتقادات ورزشکاران نیز برنامه ریزی و تلاش نمایند.
وی در پایان ضمن تقدیر از موفقیت‌های جوانان ورزشکار آبدان در سالیان اخیر در عرصه‌های ملی و استانی و شهرستانی گفت: امیدواریم این درخشش ادامه داشته باشد و مردم و مسئولین از فعالیت‌های ورزشی فرزندان و جوانان خود حمایت کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول