اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

ملت‌‌ها دفاع از حقوق بشر آمریکا را باور ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ملت‌های آزادیخواه و حق‌طلب، دفاع از حقوق بشر امریکایی را هرگز باور نمی‌کنند زیرا نظام‌های استکباری را در مقابل مردم مظلوم می‌بینند.

ملت‌‌ها دفاع از حقوق بشر آمریکا را باور ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری 13 آبان با بیان اینکه شرایط جهان کنونی بسیار حساس و ویژه است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کرمانشاه فرمودند که استکبار جهانی باید بداند این ملت بیدار و آگاه در مقابل خواسته‌ها، توطئه‌ها و تهدیدها می‌ایستد و پاسخ لازم را می‌دهد.
وی بیان کرد: این صحبت رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک سو هشدار به استکبار جهانی درباره بیداری و آگاهی ملت است و از سویی دیگر به ملت تأکید دارد که باید همواره آگاه و آماده بود و با هوشیاری راه‌های چگونگی دفاع از نظام و کشور را هر چه بیشتر بشناسند.
صدفی عنوان کرد: یکی از راه‌های تحقق این سخن استفاده از فرصت‌ها و مناسبت‌هایی از جمله 13 آبان است.
وی بیان داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر همراهی و دفاع خود را از ملت کشور و نظام اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.
صدفی خاطرنشان کرد: ملت ایران، استکبار جهانی، دشمنان و راه آنها را به خوبی شناخته و همواره برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده است و در حقیقت بصیرت لازم را دارد.
صدفی با اشاره به همزمانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با روز دانش‌آموز، تبعید امام راحل به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) گفت: در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی آمریکا و صهیونیست شناسانده شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان‌ اظهار داشت: در واقع اسناد توطئه‌ها، ترفندها و برنامه‌های آمریکا توسط دانشجویان کشف شد.
صدفی بیان داشت: در 13 آبان به دلایل مختلف از جمله بیداری اسلامی، اعلام می‌کنیم که همه ملت‌ها و کشورهای آزادیخواه و حق‌طلب، دفاع از حقوق بشر آمریکایی را هرگز باور نمی‌کنند، زیرا نظام‌های استکباری را در مقابل مردم مظلوم می‌بینند.
وی با تأکید بر برگزاری 13 آبان جاری با ‌شکوه‌، ‌عظمت‌ و حضور اقشار مختلف مردم افزود: از سال گذشته تا‌کنون حدود 70 مورد از جنایات آمریکا در کشور قبل و پس از انقلاب استخراج شده که می‌توان این موضوع‌ها را بیشتر تبیین کرد.
صدفی تصریح کرد: علاوه بر تبلیغات محیطی باید موضوع‌های مرتبط هر چه بیشتر تبیین شود.
به گزارش فارس، راهپیمایی سراسری و عمومی 13 آبان ماه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از چهار‌راه طالقانی آغاز و تا مصلی امام علی (ع) شهر کرمان ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول