اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کشور:

حقوق بشر دنیای امروز تا مرز رسیدن به منافع است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: آنان که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند تا مرز رسیدن آنان به منافع و مطامع است و در غیر اینصورت به هیچکس و هیچ چیزی رحم نمی‌کنند.

حقوق بشر دنیای امروز تا مرز رسیدن به منافع است
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم هم‌اندیشی اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در هتل طرقبه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: آنان که در دنیای امروز حرف از ظواهر زیبای حقوق بشر، آداب انسانی و رعایت مسائل و حقوق انسانی می‌زنند، این حرف‌ها تا مرز حفظ منافع و مطامع آنهاست و در این راستا چنانچه کوچک‌ترین حس خطر در منافع آنان بروز کند به هیچ چیز و هیچکسی رحم نمی‌کنند.
رئیس سازمان بازرسی کشور افزود: در ادبیات دنیای امروز منافع انسانی و حقوق بشری در گرو تامین خواسته‌ها و منافع آنان است و بر این اساس آنان با در خطر دیدن منافع خود به هر اقدامی دست می‌زند و از انجام آن خجالت نمی‌کشند.

* قاطعیت در اجرای قانون
حجت‌الاسلام پورمحمدی قاطعیت در اجرای قوانین را مهم دانست و گفت: در فلسفه دنیای امروز قصاص معنا ندارد و آنان اینگونه ادعا می‌کنند که فردی که مجرم است و اقدام به کشتن یک انسانی گناه کرده است را نباید به قصاص محکوم کرد چراکه آن نیز به نوعی کشتن یک انسان است.
رئیس سازمان بازرسی کشور در ادامه به آیات قران کریم اشاره کرد و با بیان معنای آیات قران در اجرای قانون گفت: خداوند سبحان و رحیم قصاص فردی که اقدام به کشتن انسان دیگری کرده است را عاملی برای جلوگیری از افول جامعه در مقابل افراد مرز شکن و قانون‌شکن می‌داند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی در ادامه به شرایط کنونی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور در شرایطی حساس‌تر از ابتدای انقلاب قرار دارد و دشمن در عرصه‌های گوناگون سعی در از میان برداشتن انقلاب دارد.

* دشمن اگر روزنه‌ای در از میان برداشتن نظام ایران داشته باشد آن را به فردا موکول نمی‌کند
رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: دشمن امروز ایران دشمنی خودسر و بی‌رحم است و در این راستا چنانچه تنها روزنه‌ای برای پیروزی و از میان برداشتن انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون داشته باشد آن را به فردا موکول نمی‌کند.
وی به بحران اقتصادی کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: بحران اقتصادی غرب اکنون فشار بسیاری به این کشورها در داخل و خارج وارد کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کشور تصریح کرد: در حال حاضر دنیای غرب سرمنشاء بهم ریختگی منافع خود را در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند به گونه‌ای که اکنون آنچه که برای غرب مسلم شده است، این است که دیگر عرصه نفوذ، قدرت و توسعه آنان در میان سایر کشورها کاهش یافته است.

* مجال تعرض از دشمن با تدابیر مقام معظم رهبری گرفته شده است
حجت‌الاسلام پور محمدی اظهار داشت: با توجه به اقدامات و تدابیر مقام معظم رهبری اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران دارای پایداری و ثبات است به گونه‌ای که مجال تعرض از دشمن گرفته است.
وی خطاب به مدیران اداری و اجرای کشور گفت: دشمن بنیان‌های نظام را هدف قرار داده است و به از میان برداشتن آنان طمع کرده است که بر این اساس مسئولان اداری و اجرایی کشور باید در این عرصه و در مقابل دشمن و ترفندهای آن حساس باشند.

* دشمن به دنبال گرفتار کردن مسئولان در حاشیه مسائل است
حجت‌الاسلام پورمحمدی تاکید کرد: بر این اساس دشمن در داخل کشور به دنبال گرفتار شد مسئولان در حواشی مسائل است که بر این اساس و چنانچه نتوانیم با انسجام و وحدت مشکلات را برطرف کنیم روزنه‌ای برای نفوذ دشمن در کشور ایجاد کرده‌ایم و این همان چیزی است که دشمن در این عرصه سرمایه‌گذاری کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کشور اصلاح رفتارهای داخلی کشور را برمبنای وحدت و همدلی از سوی مسئولان کشور را گامی برای ایستادن در مقابل دشمن دانست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول