اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

آمریکا حقوق بشر را دستاویز کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: آمریکا حقوق بشر را دستاویزی برای پیاده کردن سیاست‌های استکباری و غارت ثروت‌های کشورها در جهان قرار داده است.

آمریکا حقوق بشر را دستاویز کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سید محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اتهامات آمریکای جنایتکار علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن به قدری احمقانه بود که حتی کارشناسان غربی آن را بی پایه و اساس توصیف کردند.
وی گفت: بهتر است آمریکا به جای ادعاهای واهی، نقض حقوق بشر خود را اصلاح کند و به این دلیل است که این حربه را دستاویز خود کرده و همه جهان را به صورت پیش دستانه محکوم می‌کند تا زمانی برای محکوم شدن خود باقی نماند.
امام جمعه شوش خاطرنشان کرد: این اتهام واهی ناشی از ناکامی و ناتوانی آمریکا در حل بحران وال‌استریت است و با هدف انحراف افکار عمومی از این مسئله طراحی شده است.
وی اظهار داشت: طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا، خنده‌دارترین طرح‌های آمریکا برای خدشه‌دار کردن حیثیت جمهوری اسلامی است زیرا ایران خود همواره یکی از قربانیان ترور و از مخالفان تروریست است.
امام جمعه شوش در بخش دیگری از سخنانش به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال شایان مردم این استان از ایشان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه استانی است که مردم ولایی و مذهبی دارد و بعد از استان خراسان بیشترین وقفیات را در کشور داراست.
وی این سفر را با اهمیت و منشا خیر و برکت دانست و افزود: یکی از این برکات پیام آور وحدت و همدلی میان تمام اقوام استان کرمانشاه بود و مردم این استان یکپارچه به استقبال میهمان عزیز خود رفتند.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول