اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

مدعیان حقوق بشر به آمریکا اعتراض کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: نهادهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، امروز باید قاطعانه به رفتارهای ضدانسانی پلیس آمریکا اعتراض کنند.

مدعیان حقوق بشر به آمریکا اعتراض کنند
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال‌هاست برخی از نهادهای وابسته به نظام‌های استکباری همواره از موضوعاتی مانند حقوق بشر برای ضربه‌زدن به ملت‌ها و کشورهای مستقل سوء استفاده می‌کنند.
وی تصریح کرد: ماهیت تاسیس این سازمان‌ها که متاسفانه تحت عنوان نهادهای مردمی فعالیت می‌کنند، ایجاد فضای سنگین علیه حکومت‌های مستقل است.
این مسئول ادامه داد: اگر به عملکرد اینگونه از سازمان‌های دروغین دقت کنیم، می‌بینم هر گاه کشورهای غربی بر سر مسائل سیاسی و بین‌المللی با دولت‌های مستقل اختلاف پیدا می‌کنند، ناگهان این نهادها با انتشار گزارش‌های خلاف واقع مخالفان غرب را متهم به رفتار ضد حقوق بشری می‌کنند.
گروسی افزود: این در حالی است که بدترین رفتارهای نژادپرستانه و ناقض حقوق بشر در غرب رخ می‌دهد و نهادهای مدعی دفاع از حقوق انسان‌ها در برابر مسائلی از این دست همواره سکوت می‌کنند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراض اقشار محروم در آمریکا علیه نظام سرمایه‌داری گفت: خواست مردم معترض دست‌یافتن به حقوق خویش است.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معترضان از اینکه تمام ثروت و امکانات آمریکا در اختیار تنها یک درصد مردم این کشور قرار دارد، انتقاد داشته و خواستار رسیدن به حق خود هستند.
گروسی گفت: متاسفانه سران کاخ سفید با استفاده از زور اسلحه، نه تنها به اعتراض مردم توجهی ندارند، بلکه با زور اسلحه آنها را سرکوب می‌کنند.
وی تاکید کرد: نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر اگر به راستی حامی حقوق انسان‌ها هستند، باید به دولت آمریکا اعتراض کرده و اجازه ندهند حقوق مردم به راحتی پایمال شود.
گروسی در پایان خاطرنشان کرد: البته ملت‌های مستقل و حتی معترضان در اروپا و آمریکا چندان امیدی به اعتراض اینگونه نهادهای دروغین نداشته و نخواهند داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول