اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

مواضع ما در موضوع حقوق بشر باید آفندی باشد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: حقوق بشر اسلامی باید در داخل و خارج از کشور از طریق صدا و سیما و مطبوعات و همچنین فضای مجازی تبلیغ و تبیین شود.

مواضع ما در موضوع حقوق بشر باید آفندی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشراسلامی، صمد فرامرزی در دومین جلسه سالانه هیئت امنای کمسیون حقوق بشر اسلامی دفتر منطقه‌ای شمال‌غرب کشور که در سالن اجتماعات دادگستری تبریز و با هدف بررسی مسائل حقوق بشر منطقه برگزار شده بود، با بیان رویکرد متعالی فقه اسلامی به حقوق بشر گفت: کامل‌ترین و جامع‌ترین مبانی حقوق بشر در فقه اسلامی تبیین شده است.
وی با تاکید بر اینکه ما نباید در برابر حقوق بشر غربی حالت تدافعی داشته باشیم، افزود: مواضع ما در موضوع حقوق بشر باید آفندی باشد.
فرامرزی با اشاره به ادامه و افزایش دامنه حرکت‌های آزادی‌خواهانه کشورهای اسلامی در ماه‌های گذشته، این حرکت‌ها را بسیار عمیق دانست و افزود: بر‏خلاف توهم حکام جائر این کشورها، مردم تقاضاها و خواسته‌هایشان خواسته‌های عمیق دینی، اسلامی، آزادی‌خواهانه و انسانی است و این خواسته‌ها وقتی انباشته می‌شود و در طول سالیانی سرکوب می‌شود طبیعتاً با سرکوب و کشتار مردم بی‌گناه هرگز فروکش نخواهد کرد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های برای بیداری اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های کشورهای اسلامی در عرصه رسانه، اینترنت و مطبوعات برای رساندن پیام بیداری اسلامی استفاده کرد.
فرامرزی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات و رفتار غیرانسانی حاکمان ظالم سکوت کرده‌اند، افزود: آنها حقوق بشر را ابزاری برای استفاده از منافع کشورهای دیگر ساخته‌اند و باید بگویم اقدامات کشورهای غربی خصوصاً آمریکا در موضوعات حقوق بشر دوگانه و منافقانه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول