اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری با اشاره به فجایع وال استریت:

چرا نهادهای حامی حقوق بشر ساکت هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخوردهای خشن پلیس با معترضان مردمی در وال استریت گفت: نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر چرا در برابر این رفتارها سکوت می‌کنند؟

چرا نهادهای حامی حقوق بشر ساکت هستند
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: هر گاه کشورهای مستقل و آزادی‌خواهی مانند ایران می‌خواهند با یک مجرم که جرم وی در دادگاهی صالحه و طبق مقررات اثبات و خود نیز به آن اعتراف کرده برخورد کند، صدای نهادهای مدعی حقوق بشر بلند می‌شود.
وی افزود: این در حالی است که مدعیان حمایت از حقوق انسان‌ها همواره در برابر رفتار حکومت‌های استکباری با مردم سکوت کرده و چشم خود را بر فجایعی از این دست می‌بندند.
این مسئول با طرح سوالی مبنی بر اینکه امروز نهادهای مدعی حقوق بشر چرا در برابر عملکرد خشن پلیس آمریکا با مردم معترض سکوت اختیار کرده‌اند؟ گفت: رفتارهای دوگانه مدعیان دفاع از حقوق بشر نشان دهنده استفاده ابزاری غرب از مسائل و موضوعات انسانی است.
کوثری خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز پلیس انگلیس خشن‌ترین رفتارها را علیه مردم عادی انجام داد و در نهایت نیز سران لندن از مردم و معترضان عادی به عنوان اوباش و اراذل یاد کردند. در آنجا نیز صدایی از نهادها و سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر بلند نشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که اگر یک حکومت مستقل بخواهد وظائف و اختیارات حاکمیتی خود را اعمال کند، بلافاصله رسانه‌های استعماری با کمک نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر به میدان آمده و صدای اعتراض آنها بلند می‌شود.
کوثری تاکید کرد: البته مردم مستقل و عدالت‌طلب در سراسر جهان دیگر با این بازی‌ها آشنا شده و ارزشی برای فریادهای گاه و بیگاه غربی‌ها قائل نیستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رفتار پلیس کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس با مردم عادی بار دیگر ضعف و سستی شیوه حکومتی غرب را در جهان عیان کرد.
انتهای پیام/خ320
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول