اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران خبر داد:

تنها 10 درصد تسهیلات بانک‌ها به کشاورزی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان مازندران گفت: تنها 10 درصد تسهیلات بانک‌ها به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

تنها 10 درصد تسهیلات بانک‌ها به کشاورزی پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدتقی بهشتی صبح امروز در آغاز واگذاری ادوات بخش کشاورزی از سوی شرکت سهام عدالت استان با اشاره به اینکه امروز بخش کشاورزی برای افزایش بهره‌وری نیاز به امکانات و سرمایه ‌در گردش دارد، اظهار داشت: برای خروج از حالت سنتی به صنعتی در بخش کشاورزی نیز نیاز به سرمایه‌گذاری و تامین اعتبار است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این بخش نسبت به بخش‌های دیگر با دشواری‌هایی مواجه است، گفت: در بخش سرمایه به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم باید این تقاضا به خوبی کنترل و نظارت شود.
بهشتی با اشاره به اینکه تاکنون 11هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک کشاورزی مازندران در اختیار کشاورزان قرار گرفته، تصریح کرد: تمام بانک‌های استان 20 هزار میلیارد تومان به این بخش تسهیلات پرداخت کرده‌اند.
این مسئول با تاکید بر اینکه بانک کشاورزی بر تک‌تک پرداخت‌ها نظارت می‌کند، خاطرنشان کرد: با این وجود تنها 10 درصد تسهیلات پرداخت شده از سوی تمام بانک‌های استان به بخش کشاورزی پرداخت شده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه در طرح بنگاه‌های زودبازده به 2 هزار و 18 طرح در مازندران تسهیلات پرداخت شده است، بیان داشت: این تسهیلات در قالب یک‌هزار و 607 میلیارد ریال اعتبار بوده است.
به گفته بهشتی، این تسهیلات موجب اشتغالزایی 6 هزار و 980 نفر در بخش کشاورزی شده است.
وی با بیان اینکه در بخش پرداخت تسهیلات به مکانیزاسیون بخش کشاورزی در سال گذشته 900 دستگاه تراکتور و کمباین برای کشاورزان خریداری شده، متذکر شد: در سال‌ جاری نیز 210 فقره پرداخت تسهیلات در این بخش برنامه‌ریزی شده است.
بهشتی با اشاره به پرداخت تسهیلات به تجهیز بانک‌ نشای استان مازندران اذعان داشت: این تسهیلات به پنج بانک نشای استان پرداخت شده است.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول